دختران تکواندوکار استان قزوین دو نشان رقابت‌های تکواندوی قهرمانی امیدهای کشور را از آن خود کردند.
کد خبر: ۵۴۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷ 19 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، رقابت‌های تکواندوی قهرمانی امیدهای کشور در حالی با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد که دختران تکواندوکار استان هم در این مسابقات عملکرد خوبی داشتند و موفق شدند دو نشان ارزشمند این مسابقات را از آن خود کنند.

در این رقابت‌ها تیم تکواندوی دختران استان که با ترکیب چهار ورزشکار به روی شیاپ‌چانگ رفته بود، در نهایت با کسب دو نشان نقره و برنز به کار خود در این مسابقات پایان داد.

شکیلا کلهر و زهرا مسعودی دو تکواندوکار قزوینی بودند که در این رقابت‌ها با کسب نشان‌های نقره و برنز موفق شدند دو مدال مسابقات تکواندوی امیدهای دختران کشور را کسب کنند.

تکواندوکاران استان که در طول ماه‌های اخیر در جریان رقابت‌های تکواندوی قهرمانی کشور عملکرد قابل قبولی از خود بر جای گذاشتند، به طوری که در رقابت‌های قهرمانی کشور و رقابت‌های انتخابی تیم ملی در ماه‌های اخیر عملکرد خوبی را از خود بر جای گذاشته‌اند.

نایب رئیس هیأت تکواندوی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به کسب دو نشان تکواندوکاران استان در رقابت‌های قهرمانی دختران امیدهای کشور اظهار داشت: تکواندوکاران استان در این مسابقات موفق ظاهر شدند و توانستند دو نشان این مسابقات را به دست آورند.

الهام قنبری افزود: تیم تکواندوی دختران استان در این مسابقات به وسیله شکیلا کلهر و زهرا مسعودی موفق شد دو نشان نقره و برنز را از آن خود کند.

وی عنوان کرد: سمانه علیزاده، حدیثه اماره، شکیلا کلهر و زهرا مسعودی از جمله تکواندوکارانی بودند که تیم دختران استان را در رقابت‌های قهرمانی امیدهای کشور همراهی کردند.

نایب رئیس هیأت تکواندوی استان قزوین مطرح کرد: بانوان تکواندوکار استان در طول یک ماه اخیر در مسابقات مختلف قهرمانی کشور و رقابت‌های لیگ باشگاهی نوجوانان دختر موفقیت‌های خوبی کسب کردند و از این حیث ورزشکاران این رشته ورزشی در بخش بانوان عملکرد قابل قبولی را از خود بر جای گذاشتند.

قنبری اضافه کرد: هدایت تیم دختران استان در رقابت‌های امیدهای کشور بر عهده پروین کشاورز بود و سحر آجرلو و سمیه خانبابایی هم به عنوان مربی و سرپرست وی را همراهی کردند.

گفتنی است، رقابت‌های تکواندوی قهرمانی امیدهای کشور به میزبانی مشهد برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار