شهردار بویین‌زهرا:
شهردار بویین‌زهرا گفت: آمادگی داریم تا با خرید مینی‌بوس و رفع مشکل تردد داخل شهری ساکنان مسکن مهر و سایر مناطق شهر، برطرف کردن مشکل روشنایی مسیرهای منتهی به مسکن مهر و غیره شرایط بهتری را برای ساکنان این مجتمع‌ها فراهم کنیم.
کد خبر: ۵۴۲۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵ 23 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، پرویز یوسفی‌فخر رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بویین‌زهرا صبح امروز با حسین غیاثوند شهردار بویین‌زهرا دیدار کرد.

در این دیدار که به منظور بررسی راهکارهای همکاری و تعامل بیشتر بین دو دستگاه برگزار شد، مشکلات حوزه مسکن و نحوه توسعه فعالیت‌ها در این حوزه و هماهنگی و تعامل بیشتر بین شهرداری و بنیاد مسکن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شهردار بویین‌زهرا در این دیدار در خصوص برطرف کردن مشکلات ساکنان مسکن مهر شهر بویین‌زهرا تأکید کرد و مقرر شد طرفین با امضای تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری و بنیاد مسکن این شهرستان، گستره‌ همکاری‌ها را مدون و برنامه‌ریزی کنند.

حسین غیاثوند اظهار داشت: آمادگی داریم تا با خرید مینی بوس و رفع مشکل تردد داخل شهری ساکنان مسکن مهر و سایر مناطق شهر، ایجاد فضای سبز و پارک بازی، بهسازی محوطه داخلی مسکن مهر و برطرف کردن مشکل روشنایی مسیرهای منتهی به مسکن مهر شرایط بهتری را برای ساکنان این مجتمع‌ها فراهم کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار