استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: ورزشکاران با کسب عنوان‌های قهرمانی توانسته‌اند در میادین ورزشی خوش بدرخشند که این مهم موجب تقویت غرور ملی می‌شود.
کد خبر: ۵۴۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 30 December 2017

 به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین، عبدالمحمد زاهدی در مراسم تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان ورزشکار استان قزوین که با حضور مسؤولان استانی در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با اشاره به مقوله ورزش در جامعه اظهار داشت: مسؤولان باید با فرهنگ‌سازی مقوله ورزش در جامعه گام‌های ارزنده‌ای بردارند تا شاهد توسعه در این حوزه باشیم.

وی ادامه داد: امروز ورزشکاران بسیاری در رشته‌های مختلف ورزشی مقام کسب کرده‌اند که افتخاری برای استان است.

استاندار قزوین گفت: ورزشکاران و قهرمانان رسالتی بر دوش دارند که باید به آن عمل کرده و در راستای توسعه ورزش گام بردارند.

زاهدی مطرح کرد: ورزشکاران با کسب عنوان‌های قهرمانی توانسته‌اند در میادین ورزشی خوش بدرخشند که این مهم موجب تقویت غرور ملی می‌شود.

وی اضافه کرد: مسؤولان باید در راستای حفظ جایگاه و تکریم افرادی که توانسته‌اند پرچم ایران را در اقصی نقاط جهان به اهتزاز درآورند، تلاش کنند.

استاندار قزوین با بیان اینکه تقویت ورزش در جامعه نقش مهمی در سلامت روانی و جسمی شهروندان ایفا می‌کند، توضیح داد: ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی اثرگذار است و در این راستا باید از سوی مسؤولان و متولیان امر ورزش، فرهنگ‌سازی شود.

گفتنی است در این همایش که نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند، از مدال‌آوران و قهرمانان ملی، آسیایی، جهانی و المپیک و مربیان برتر تیم‌های ملی تجلیل به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار