شهردار خاکعلی بیان کرد
شهردار خاکعلی گفت: درآمد شهرداری خاکعلی امسال 60 میلیارد ریال بوده که تاکنون 20 میلیارد ریال جذب شده و پاسخگوی هزینه‌های جاری شهرداری است.
کد خبر: ۵۴۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱ 30 December 2017

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، علیرضا انصاری در جلسه شورای اداری بخش بشاریات شهرستان آبیک در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این بخش اظهار داشت: درآمد امسال شهرداری خاکعلی60 میلیارد ریال بوده که تاکنون 20 میلیارد ریال جذب شده و تنها پاسخگوی هزینه‌های جاری شهرداری است.

وی افزود: 15 شهر در استان قزوین وضعیت شهرداری خاکعلی را دارند که برای رفع مشکل اعتبارات، با استاندار قزوین مکاتبه شده که اگر رفع نشود سال آینده تمام این شهرداری‌ها با مشکل مواجه شده و حتی امکان پرداخت حقوق هم وجود ندارد.

شهردار خاکعلی ادامه داد: اعتبارات تملک دارایی به شهرداری خاکعلی 9 میلیارد و 200 میلیون ریال است که اوراق آن أخذ شده و منتظر درخواست دستور هستیم؛ 6 میلیارد ریال حواله صادر شده و چهار میلیارد ریال آن نگه داشته شده است.

انصاری اضافه کرد: برای قیر یارانه‌ای 6 میلیارد ریال حواله صادر شده که با توجه به ارائه طرح به اداره‌کل راه وشهرسازی استان قزوین و طی محاسبات هزار تن قیر یارانه‌ای به شهر خاکعلی اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: طی نشستی با اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین، پیگیری برای احداث سالن ورزشی ویژه بانوان در شهر خاکعلی صورت گرفته و این آمادگی وجود دارد به صورت مشارکتی یعنی 60 درصد شهرداری و 40 درصد اداره‌کل ورزش و جوانان سالن ورزشی بانوان احداث شود.

این مسؤول بیان کرد: شهر خاکعلی دارای چهار مدرسه بوده که فرسوده هستند و حداقل یک مدرسه نیاز به نوسازی دارد.

مدیر امور برق شهرستان آبیک هم در این جلسه گفت: برای پویایی کشور به جوانان فعال و تحصیلکرده و همچنین انرژی و برق در بخش کشاورزی و صنایع نیاز داریم.

محمد محمدی افزود: برای رفع کوتاه‌مدت مشکل روستاهای بخش بشاریات سه پروژه در حال انجام است.

وی ادامه داد: خط دومداره برق هزارجلفا تا خاکعلی به طول 11 کیلومتر توسط اکیپ‌های امور برق شهرستان آبیک آغاز شده و قول می‌دهیم تا پایان امسال مشکل افت فشار برق روستاهای بخش بشاریات حل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار