مسؤول کانون پرورش فکری خاکعلی خبر داد
مسؤول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرخاکعلی از راه‌یابی هفت دانش‌آموز این شهر به مسابقات کشوری یوسی‌مس(چرتکه) دانشگاه شریف خبر داد.
کد خبر: ۵۴۵۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱ 31 December 2017

 به گزارش تابناک از قزوین، ریحانه نیشابوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: طی 10 روز گذشته، 25 نفر از دانش‌آموزان شهر خاکعلی در مسابقات استانی یوسی‌مس(چرتکه) قزوین شرکت کرده بودند که از این تعداد، هفت نفر به مسابقات کشوری چرتکه به میزبانی دانشگاه شریف راه یافتند.

وی افزود: علی بهتویی، سجاد قاسمی، معصومه شیرمحمدی، نرگس صفری، ریحانه حاجی‌پور، زهرا فریدنیا و زهرا رمضانی از دانش‌آموزان شهر خاکعلی هستند که به مسابقات کشوری راه یافته‌اند.

مسؤول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرخاکعلی ادامه داد: رده سنی دانش‌آموزان شرکت‌کننده در مسابقات استانی چرتکه از چهارم ابتدایی تا پایه هشتم بوده است.

نیشابوری اضافه کرد: چهار سال است که بازی چرتکه در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شهر خاکعلی راه‌اندازی شده و به صورت مستمر ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شهر خاکعلی 500 عضو هفت تا 16 سال دارد و این کانون دارای چهار هزار و 731 جلد کتاب است.

این مسؤول بیان کرد: کلاس‌های خوشنویسی، نقاشی، کاردستی، نمایش خلاق و قصه‌گویی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر خاکعلی دایر بوده و دانش‌آموزان از آموزش‌های لازم در این رشته‌های هنری بهره‌مند می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار