در 8 ماهه نخست سال جاری صورت گرفت
مديرعامل سازمان پايانه‌های مسافربری شهرداری قزوين گفت: 25 درصد از بودجه عمرانی اين سازمان در 8 ماهه نخست سال جاری محقق شده است.
کد خبر: ۵۴۸۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳ 06 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین، علی محمدحسینی با بیان اینکه بودجه عمرانی این سازمان در سال جاری 21 میلیارد و 500 میلیون ریال است، اظهار داشت: بودجه جاری سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین در سال جاری 12 میلیارد ریال بوده که تاکنون 100 درصد آن در هشت ماهه نخست سال جاری محقق شده است.

وی تصریح کرد: در سال جاری اقدامات عمرانی مهمی در این سازمان در برنامه کاری قرار دارد که اکنون عملیات عمرانی پروژه‌های سال جاری از پیشرفت خوبی برخوردار است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین با بیان اینکه امیدواریم ارائه خدمات به شهروندان در زمان‌های تعیین شده اجرایی شود، بیان کرد: برنامه‌ریزی توسعه شهری، توسعه کاربری فناوری اطلاعات و ارتباطات، مکانیزه کردن فعالیت‌ها و سیستم‌های داخلی سازمان و ایجاد سایر تاسیسات و تسهیلات شهری از سرفصل‌های پروژه‌های عمرانی سال جاری در این سازمان است.

محمدحسینی اضافه کرد: مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی در سال جاری طرح توسعه پایانه آزادگان و بهسازی پایانه مسافربری آزادگان شهر قزوین است.

این مسؤول گفت: تمام تلاش این سازمان افزایش کیفیت ارائه خدمات به شهروندان مسافر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار