اول تیرماه؛
سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم در نیمه اول تیرماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۱۵۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ 03 June 2018

سیزدهمین دوره مسابقات قرآن ویژه جامعه کار استان قزوین برگزار می‌شود

 به گزارش تابناک قزوین،اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم را در نیمه اول تیرماه برگزار خواهد کرد. لذا علاقه‌مندان واجد شرایط می‌توانند تا تاریخ نوزدهم خردادماه اسامی و مشخصات خود را به ادارات شهرستان و یا به واحد امور فرهنگی این اداره کل اعلام کنند.


افراد مجاز به شرکت در مسابقه عبارت‌اند از کارگران، کارفرمایان، تعاونگران و افراد تحت پوشش خدمات خاص بهزیستی و تأمین اجتماعی (صرف داشتن دفترچه بیمه تأمین اجتماعی ملاک نیست) و خانواده‌هایشان که شامل همسر ایشان و فرزندانی که سن آن‌ها بالاتر از ۱۵ سال بوده و حداکثر سن ایشان تابع مقررات سرپرستی فرزند است، هستند.


حضور نفرات اول رشته قرائت و حفظ کل کلیه دوره‌های پیشین در آن رشته ممنوع است و نفرات اول رشته‌های حفظ ۱۰ و ۲۰ جزء دوره‌های پیشین تنها اجازه شرکت در رشته‌های بالاتر حفظ را خواهند داشت.


کلیه رشته‌ها در دو بخش برادران و خواهران برگزار خواهد شد و در هر رشته تنها نفر اول (یک برادر و یک خواهر) به‌شرط احراز حدنصاب تعیین‌شده می‌تواند معرفی و در مرحله کشوری حضورداشته باشد.


در رشته مفاهیم منبع مسابقه از جلد بیست‌وسوم تفسیر نمونه و به‌صورت تستی خواهد بود که شرکت‌کنندگان بایستی حدنصاب بالای ۸۰ درصد را کسب کنند.


همچنین شرکت‌کنندگان می‌بایست در رشته حفظ کل حدنصاب حُسن حفظ ۹۰، قرائت تحقیق حدنصاب ۷۵، حفظ ۲۰ جزء حدنصاب حسن حفظ ۹۰، قرائت ترتیل حدنصاب ۷۵، حفظ ۱۰ جزء حدنصاب حسن حفظ ۹۰ را کسب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار