رئیس کل دادگستری استان قزوین:
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: تکریم ارباب رجوع باید به صورت عملی اتفاق بیافتد و نباید تنها در کلام ما مدیران باشد.
کد خبر: ۶۳۳۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷ 23 July 2018

تکریم ارباب رجوع نباید تنها در کلام مدیران باشد

به گزارش تابناک قزوین،حجت الاسلام نورالله قدرتی در دومین نشست با کارکنان دادسرای قزوین بیان کرد: فرارسیدن دهه مبارک کرامت و میلاد هشتمین امام شیعیان، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را تبریک عرض می کنم و امیدوارم در این ایام بتوانیم بیشتر به محبت و معرفت اهل بیت توجه داشته باشیم.

وی افزود: دادسرا اورژانس دستگاه قضایی است و کار در این قسمت باید به صورت شبانه روزی انجام گیرد و همیشه برای خدمات ارائه دادن آماده باشد.

 رئیس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: کار در دستگاه قضایی عبادت است و ما باید قدردان این عنایت خداوند باشیم چراكه ملجاء و پناهگاه مردم و کسانی هستیم که حقوق شان مورد تعرض قرار گرفته است و در نتیجه باید كاری كنیم كه از این آزمایش الهی سربلند بیرون آییم.

 وی با بیان اینکه پست های مدیریتی در نزد ما امانت است، تصریح کرد: در دستگاه قضایی در موقعیتی قرار داریم كه امانت دار پست ها و مردم هستیم از این روباید از فرصت به وجود آمده به خوبی استفاده كنیم و محبوب ترین انسان در پیشگاه خداوند باشیم.

 قدرتی تصریح کرد: باید از همه امكانات برای خدمت رسانی به مردم استفاده كنیم، مردمی كه به دستگاه قضایی مراجعه می كنند تنها برای احقاق حق آمده اند از این رو باید نوع ارائه خدمت ما متفاوت باشد و موضوع تکریم ارباب رجوع باید به صورت عملی اتفاق بیافتد و نباید تنها در کلام ما مدیران باشد.

 وی اعلام کرد: باید سعی کنیم در كنار قوانین خشك، نوع رفتار خود را با مردم توأم با رأفت اسلامی منطبق کنیم.

 رئیس کل دادگستری استان قزوین تأکید کرد: کار در دادسرا به خاطر حجم کاری زیاد بسیار سخت است از این رو قدردان کارکنان این مجموعه هستیم که همه مشقت ها را تحمل می کنند و با کار مضاعف عملکرد قابل قبولی را در بین دادسراهای کشور به دست آورده اند.

 وی بیان کرد: با پیگیری های انجام شده به دنبال احداث ساختمان جدید برای دادسرای قزوین هستیم و بخشی زیادی از این ساختمان هم ساخته شده است که با بهره برداری از این پروژه قطع یقین همکاران در محیطی مناسب مشغول خدمت خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار