معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: بزرگ‌ترین و شاید ماندگارترین کار شهید رئیسی، احیای مفاهیم بیانیه دوم گام انقلاب اسلامی بود؛ ایشان تصویری از مدیریت در تراز انقلاب اسلامی را ارائه کردند که این موضوع را در بیانیه دوم گام انقلاب اسلامی شنیده‌ایم.
کد خبر: ۱۱۶۸۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۱ 26 May 2024

به گزارش تابناک قزوین، عباس کاظمی ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور انقلابی آیت‌الله ابراهیم رئیسی و همراهانشان، اظهار کرد شهید آیت‌الله رئیسی جلوه‌ای از وجود شهدای مؤثر در پیروزی انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) بودند که در طول خدمت خود در آستان قدس، قوه قضائیه و قوه مجریه، توانست منظومه تفکر امامین انقلاب اسلامی را در مقام عمل و حوزه اجرا معنا کند و یک الگوی کاملاً عملیاتی و جهادی بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین و شاید ماندگارترین کار شهید رئیسی، احیای مفاهیم بیانیه دوم گام انقلاب اسلامی بود؛ ایشان تصویری از مدیریت در تراز انقلاب اسلامی را ارائه کردند که این موضوع را در بیانیه دوم گام انقلاب اسلامی شنیده‌ایم.

وی ادامه داد: مقاومت و خستگی‌ناپذیری شهید رئیسی و کوتاه نیامدن در برابر خواسته‌های معاندین و منافقین تصویری ملموس از یک مدیر انقلابی است، امیدواریم مدیرانی که می‌خواهند در مسیر خدمت شهید آیت‌الله رئیسی قدم بردارند، همچون ایشان ثابت‌قدم و استوار باشند و درنهایت شهادت و عاقبت‌به‌خیری توشه راهشان شود.

کاظمی بیان کرد: با شهادت شهیدان راه خدمت، هیچ‌گونه خللی در مدیریت کشور صورت نمی‌گیرد، برخی تصور می‌کردند چنانچه در راه علما و بزرگان نظام خللی ایجاد شود، کشور در آستانه آشوب و چالش قرار می‌گیرد، اما این سانحه منجر شد که ذهنیت‌ها در خصوص سیاست مدیریتی ایران عوض شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین در پایان گفت: در ادامه مسیر خدمت وظیفه سنگینی بر دوش مردم و مسئولان قرار گرفته است. هر دو قشر در یک امتحان بزرگ الهی قرار دارند و انتظار می‌رود، در انتخابات پیش رو ملت شریف ایران با انتخابی شایسته و درست بار دیگر تاریخ‌ساز شوند و حماسه‌آفرینی کنند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار