رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: جهاد کشاورزی استان آمادگی لازم را برای جذب سرمایه گذار در بخش صنایع تبدیلی و بسته بندی محصولات کشاورزی را دارد .
کد خبر: ۶۳۷۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ 31 July 2018

جهاد کشاورزی از سرمایه گذاران صنایع تبدیلی حمایت می کند

به گزارش تابناک قزوین، فاطمه خمسه روز سه شنبه در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بوئین زهرا اظهار کرد: شهرستان بوئین زهرا به عنوان قطب مهم کشاورزی توانمندی زیادی برای توسعه دارد.

وی افزود: این شهرستان با توجه به داشتن پتانسیل مستعد در بخش کشاورزی علی الخصوص وجود باغات پسته می تواند محصول خود را با برند خاص به بازار داخلی و خارجی عرضه کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: این شهرستان با توجه به داشتن پتانسیل مستعد در بخش کشاورزی علی الخصوص وجود باغات پسته می تواند محصول خود را با برند خاص به بازار داخلی و خارجی عرضه کند.

خمسه آور شد: جهاد کشاورزی برای توسعه طرح های بخش کشاورزی در بخش صنایع تبدیلی و بسته بندی آمادگی لازم را برای جذب سرمایه گذار دارد.

وی تصریح کرد: احداث باغ آموزشی با توجه به اینکه شهرستان بوئین زهرا شهرستانی پسته خیز است می تواند مرکز مهمی برای توسعه باغ پسته باشد.

خمسه خاطر نشان کرد : وظیفه جهاد کشاورزی صیانت از اراضی کشاورزی است و با اجرای طرح های شهری و خدمات شهری را رعایت حفظ اراضی کشاورزی هیچگونه مخالفتی نداریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یاد آور شد: تعامل جهاد کشاورزی و شهرداران می تواند در صیانت از اراضی کشاورزی نقش بسزایی داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار