مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:
مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای سال زراعی ۹۷-۹۸ طرح های کشت محصولات کشاورزی در ارارضی کشاورزی این استان اجرایی می شود
کد خبر: ۶۴۹۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ 01 September 2018

طرح کشت محصولات کشاورزی در استان قزوین اجرا می شود

فرزاد خوش اخلاق در گفتگو با خبرنگار تابناک قزوین اظهار کرد: این طرح راستای مصوبه کارگروه ماده ۷ آئین نامه اجرائی ماده ۱۱ قانون تشکیل وزارت جهاد کشاورزی و مصوبه کمیته مصرف بهینه آب کشاورزی استان طرح های کشت اصلاحی از ابتدای سال زراعی ۹۸-۹۷  اجرا  می شود.

وی افزود: مراکز جهادکشاورزی شهرستانهای تابعه باید نسبت  به  اطلاع رسانی به نمایندگان طرح های کشت به منظور دریافت طرح کشت اصلاحی اقدام کنند.

خوش اخلاق اضافه کرد: این طرح از طریق مراکز جهادکشاورزی سطح استان به نماینده طرح های کشت اطلاع رسانی می شود تا نسبت به تحویل آب کلزا  بر اساس طرح های کشت جدید اقدام کنند.

این مسئول بیان کرد: نمایندگانی که کشاورزان زیر مجموعه آنها قصد کشت کلزا را دارند باید حداکثر تا ۱۵ شهریور ماه برای دریافت آب به شرکت آب منطقه ای مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: به تقاضاهای بعد از ۱۵ شهریور ماه ترتیب اثر داده نخواهد شد و عواقب آن متوجه نماینده طرح می باشد و شرکت آب منطقه ای و سازمان جهاد کشاورزی هیچ گونه مسئولیتی را در این رابطه بر عهده نخواهد گرفت.

خوش اخلاق خاطر نشان کرد: طرح های کشت اصلاحی کشاورزان  پس از بررسی و  تکمیل حداکثر تا تاریخ ۲۰ شهریور ماه سالجاری تحویل شرکت آب منطقه ای جهت تحویل آب خواهد شد تا در صورت وجود مشکل در طرح کشت حداکثر ظرف مدت دو روز کاری از زمان دریافت طرح کشت به منظور رفع مشکل به مدیریت آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی  مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار