معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: روند اجرای طرح های آبیاری نوین در اراضی استان قزوین،رضایت بخش نیست.
کد خبر: ۶۶۰۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴ 29 September 2018

روند اجرای طرح های آبیاری نوین در قزوین رضایت بخش نیستبه گزارش تابناک قزوین،منوچهر حبیبی در نشست هماهنگی ستاد اجرای طرح های آبیاری نوین استان قزوین با اعلام این خبر افزود: اجرای طرح های آباری نوین با گذشت نیمی از سال 43 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که این رقم قابل قبول نیست و باید جبران شود.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین اظهار کرد: بخش کشاورزی دارای اهمیت ویژه و بالایی بوده و این مساله اکنون دوچندان شده است.


وی با اشاره به لزوم مدرن سازی کشاورزی کشور و استان به دلیل ارتقای بهره وری و کاهش هزینه های تولید در این بخش، بیان کرد: با وابستگی کمتر در حوزه کشاورزی به خارج می توان در جهت تامین امنیت غذایی جامعه گام های بهتری برداشت.


به گفته حبیبی ،با تقویت زیرساخت های کشاورزی از جمله تجهیز اراضی به روش های نوین آبیاری می توانیم در تامین امنیت غذایی موفق عمل کنیم.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اضافه کرد: با یک برنامه ریزی جامع و مناسب و با روحیه خودباوری می توان بر بسیاری از مشکلات بخش کشاورزی فائق آمد.


این مسئول تاکید کرد: همه دستگاه های اجرایی مکلف به حمایت از بخش تولید از جمله در حوزه کشاورزی هستند و هیچ طرحی نباید به دلیل کم کاری و کوتاهی دستگاه ها معطل باقی بماند.


حبیبی خاطرنشان کرد: مجوزهای مربوط به زیر ساخت های بخش کشاورزی نیازمند طرح شدن در هیچ کمیسیونی نیست و تمام مدیران استانی و شهرستانی می توانند در این جهت اقدام های لازم را داشته باشند.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: فرمانداران ‌باید با توجیه کشاورزان مناطق خود از تسهیلات تخصیصی دولت در زمینه اجرای طرح های نوین آبیاری استفاده کنند.


وی با اشاره به لزوم تجمیع اراضی و همکاری کشاورزان برای اجرای طرح های آبیاری نوین، گفت: با یکپارچه سازی اراضی دولت هزینه های مکانیزه کردن اراضی در آبیاری تحت فشار را قبول می کند و با کمی همت می توانیم در این زمینه به استان نخست کشور تبدیل شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار