معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین:
معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین اعلام کرد: تاکنون ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه عمومی با ظرفیت ۲ هزار و ۳۲۶ نفر از این استان برای جابه‌جایی زانران اربعین حسینی اعزام شدند.
کد خبر: ۶۷۳۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲ 27 October 2018

اعزام ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه عمومی از قزوین برای جابجایی زائران اربعین

احمد فقیهی معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین در گفت‌وگو با تابناک قزوین، اظهار کرد: تا روز یکشنبه، ۲۹ مهرماه ۴۳ دستگاه اتوبوس با ظرفیت ۸۹۲ مسافر به مرز مهران اعزام‌شده است.

وی افزود: همچنین ۶ دستگاه اتوبوس در قالب کاروان با ظرفیت ۲۶۴ مسافر به مقاصد کربلا و نجف و تعداد ۱۰ دستگاه مینی‌بوس با ظرفیت ۱۷۰ مسافر به مرز مهران اعزام شدند.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین تصریح کرد: درمجموع تا به امروز ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه عمومی با ظرفیت ۲ هزار و ۳۲۶ نفر اعزام شدند.

وی بیان کرد: کرایه «قزوین- مهران» ۹۰ هزار تومان است همچنین کرایه «مهران- قزوین» برای بازگشت زائران نیز ۹۰ هزار تومان خواهد بود.

فقیهی خاطرنشان کرد: اتوبوس‌ها از دور روز قبل از اربعین در مرز برای جابجایی مسافران به مقصد قزوین مستقر خواهند شد و اوج بازگشت زائران در روز اربعین و دو روز پس‌ازآن است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین در پایان یادآور شد: این اداره کل به همکاران برای بازگشت زائران تا ۱۸ آبان ماه اعلام کرده است تا رانندگان نسبت به جابجایی زائران اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار