رئیس نظام مهندسی قزوین گفت:
فرخزاد با اشاره به این که اگر قانون چند شغله بودن دراین خصوص صدق می کند باید همه مشاغل دولتی و کارمندان همه ادارات را نیز دربرگیرد گفت: تا پیش از این نظام مهندسی شغل محسوب نمیشد و بسیاری از کارمندان ادارات دیگر در هیئت رئیسه نظام مهندسی حضور داشتند.
کد خبر: ۸۹۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱ 06 September 2015
به گزارش تابناک از قزوین، علی فرخزاد در گفت وگو با خبرنگار تابناک از قزوین بیان کرد: بنده یک بار در چندماه گذشته برای احترام به مردمی که برای عضویت در شورای شهر قزوین به من رای داده بودند از کاندیداتوری مجلس انصراف کردم و این بار هم از نظام مهندسی می گذرم.
وی بیان کرد: البته تا پیش از این نظام مهندسی به عنوان یک شغل محسوب نمی شد و بر همین اساس عده زیادی از افرادی که در هیئت رئیسه نظام مهندسی عضور هستند نیز کارمند سایر ادارات هستند.
رئیس نظام مهندسی قزوین تاکید کرد: این در حالی است که شورای شهر نیز یک شغل محسوب نمی شود و تا کنون عده زیادی از اعضای شوراهای شهر نیز ازکارمندان سایر ادارات بوده اند که با این قانون فقط کارکنان وزارت کشور، شهرداری ها و شوراهای شهر دچار آسیب می شوند.
فرخزاد همچنین گفت: حتی زمان اعلام شدن این قانون نزدیک به 1 ماه بعد از اتمام فرصت ثبت نام کاندیداها بوده است که با این قانون بی عدالتی بزرگی در حق بسیاری از افراد انجام شده است که به احترام حضور عده ای از کاندید شدن انصراف داده اند.

طرح ممنوعيت چند شغله بودن از سوي عباس آخوندي وزير راه و شهرسازي خبرساز شد. آنهم درباره كاركنان و مسئولان وزارت كشور، شهرداري‌ها و شوراي شهر كه قصد شركت در انتخابات نظام مهندسي را دارند.
وزير راه با مبنا قرار دادن طرح ممنوعيت چند شغله بودن تعداد زيادي از كانديداهاي دور هفتم انتخابات نظام مهندسي كه هفته اول مهر برگزار خواهد شد را رد صلاحيت كرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار