مدیر کل تامین اجتماعی قزوین اعلام نمود: تعداد مستمری بگیران استان لغایت تیر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش پنج درصدی به 76 هزار و 366 خانوار رسید.
کد خبر: ۹۰۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴ 07 October 2020

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمد رضا قاریانپور تعداد  بازنشستگان استان قزوین را 54 هزار و 776 پرونده با افزایش پنج درصدی، از کار افتادگان را سه هزار و چهار پرونده با رشد سه درصدی و فوت شدگان را 18 هزار و 586 پرونده با رشد هفت درصدی در این مدت اعلام کرد و گفت: تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری استان نیز حدود پنج هزار مقرری بگیر است که در ایام شیوع ویروس کرونا در اسفند 98 و فروردین و اردیبهشت ماه سال 99 بیش از دوازده هزار و ششصد نفر، مقرری بیمه بیکاری این دوران دریافت نمودند.
وی در ادامه افزود: تعداد بیمه شدگان اصلی استان قزوین 241 هزار و 162 نفر که با افراد تبعی با رشد دو درصدی 824 هزار و 122 نفر در چهار ماهه اول سال جاری است و در مجموع 64 درصد از جمعیت استان با بیش از 17 هزار کارگاه فعال بیمه پرداز تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.
قاریانپور اعلام نمود: اقدامات گسترده سازمانی در استان قزوین با محوریت خدمات غیر حضوری و تاکید بر نهضت آی تی با یک ستاد اداره کل، هشت شعبه اصلی، هشت کارگزاری رسمی، یک کارگزاری اقماری و هفت شعبه اقماری با 403 نفر نیروی انسانی عملیاتی می گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار