کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین در 9 ماه نخست امسال
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین گفت: : در ۹ ماهه سال جاری با ایجاد یک هزار و ۲۲۱ مورد شغل برای مددجویان ۱۲۵ میلیاردو ۴۶۸ میلیون ریال تسهیلات در قالب وام های اشتغالزایی، به مددجویان تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۷۳۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱ 01 February 2016
به گزارش تابناک از قزوین، هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین در گفت وگو با خبرنگاران استان به مناسبت دهه فجر بیان کرد: جامعه هدف ما مردمی هستند که نیاز دارند تا در کنار خدمات حمایتی مالی بتوانند به خودکفایی و شکوفایی برسند و این کار جز با ارایه آموزش های مرتبط و فراهم کردن زیرساخت های مورد نیاز امکان پذیر نیست.

وی تصریح کرد: یکی از مهم ترین سیاست های ما در کمیته امداد امام خمینی(ره) حمایت از طرح های خوداشتغالی و رسیدن به استقلال مالی در بین خانواده های مددجویان است که پرداخت وام های خود اشتغالی یکی از فعالیت های ما در این مسیر است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین اذعان داشت: ۶۲۸ مورد از تسهیلات از صندوق اشتغال کمیته امداد و ۵۲۹ فقره نیز از منابع بانکی پرداخت شده است.

هدایت صفری با اشاره به این که توانمند سازی مددجویان در سایه فعالیت های آموزش و مهارت آموزی آن هاست گفت: یکی از مهم ترین شیوه های خود اشتغالی و توانمند سازی ارایه آموزش های مدون است که در 9 ماه نخست امسال با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دو هزارو ۸۱۵ مورد خدمات آموزشی پایدار به دانش آموزان دبیرستانی ارائه شده است.

صفری بیان کرد: از طرفی سیاست اشتغال مددجویان با ارائه بسته تشویقی به کارفرمایان و موسسات کاریابی مورد توجه و پیگیری است به طوری که کاریابی ها برای اشتغال مددجویان هدیه تشویقی دریافت می کنند همچنین کارفرمایان در صورت اشتغال مددجویان امداد هزینه ای برای بیمه مددجو پرداخت نمی کنند بلکه ۱۰۰درصد هزینه بیمه در سال نخست و ۵۰درصد هم در سال دوم توسط این نهاد پرداخت می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه ۴۷۶ نفر از طریق کاریابی ها مشغول به کار شده اند.

وی افزود: نظارت به منظور مراقبت بر اجرای امور اعم از کنترل و هدایت صحیح طرح های مجریان در حین، قبل و بعد از پرداخت تسهیلات اشتغال مورد توجه جدی مسئولان کمیته امداد است که در این راستا  در ۹ ماهه سال جاری ۱۰ هزار مورد نظارت بر اشتغال مددجویان صورت گرفته است.
 
صفری تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش می کند با ارائه خدمات مشاوره ای و فنی و پشتیبانی و همچنین کمک در بازاریابی و فروش محصولات مددجویان بستر پایدارسازی طرح های ایجادی را مهیا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار