رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تاکستان گفت: مرحله دوم اجرای آسفالت و تعریض مسیر تاکستان به اک تا 10 روز آینده به پایان می رسد.
کد خبر: ۲۶۹۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ 01 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سعید رحمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای لایه بیس و قیر پاشی و تعریض محور تاکستان به شهر اک به طول حدود پنج کیلومتر از دیروز آغاز شده و تا ده روز دیگر به پایان خواهد رسید.
وی با بیان اینکه این طرح با قرار دادی بالغ بر هفت میلیارد ریال درحال انجام است، اظهارکرد: مرحله نخست این طرح به طول سه کیلومتر در سال 93 کلید خورد و اکنون مرحله نهایی آن به طول پنج کیلومتر به مرحله اجرا گذاشته شده است.
رحمانی با اشاره به اهمیت طرح گفت: اجرای این پروژه در تسهیل آمد و شد و کاهش حجم ترافیک وسایل نقیله و سوانح جاده ای به ویژه موتورسیکلت که در این مسیر بسیار پر تردد است، نقش مهمی خواهد داشت و افزایش رضایت اهالی منطقه را نیز به دنبال دارد.
وی با تاکید بر اهمیت این مسیر مواصلاتی گفت: احداث این مسیر در کنار کمربندی و واقع شدن آن در راه ارتباطی چند روستا و تردد بالای وسایل نقلیه، ضرورت احداث و تعریض این مسیر را روشن می کند که امیدواریم با همکاری مردم در اجرای آن تسریع شود.
شهرستان تاکستان در 35 کیلومتری غرب شهر قزوین واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار