مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:
مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، در سال زراعت جاری ۱۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی این استان به زیر کشت گندم پاییزه خواهد رفت.
کد خبر: ۲۹۵۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰ 14 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، فرزاد خوش اخلاق در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از این میزان اراضی کشاورزی ۵۱ هزار هکتار به کشت گندم آبی و ۸۴ هزار هکتار به کشت گندم دیم تخصیص خواهد داشت.

وی افزود: بر اساس تجارب سالهای گذشته پیش بینی برنامه تولید حدود ۳۲۰ هزار تن بوده که برای رسیدن به این میزان تولید نیاز به برداشت حدود چهار هزار و ۷۰۰ کیلوگرم گندم آبی از هر هکتار است.

خوش اخلاق اضافه کرد: همچنین برای رسیدن به این برنامه تولید؛ نیاز به برداشت گندم دیم حدود ۹۳۰ کیلوگرم از هر هکتار است.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بر اساس تقسیم بندی انجام شده مقرر شده حدود ۸ هزار و ۵۰۰ هکتار کشت گندم آبی و حدود ۱۴ هزار هکتار بصورت دیم کشت در شهرستان قزوین انجام شود.

خوش اخلاق بیان کرد: ۴هزار و ۸۰۰ هکتار گندم ابی و ۲۴ هزار هکتار دیم  در شهرستان تاکستان، ۱۳ هزار هکتار گندم آبی و ۵ هزار هکتار گندم دیم در شهرستان بوئین زهرا، ۱۴ هزار و ۶۰۰ هکتار گندم آبی و ۱۲۵۰ هکتار دیم در شهرستان آبیک، ۸ هزار هکتار گندم آبی و هزار هکتار گندم دیم در شهرستان البرز و ۲۵۰۰ هکتار گندم آبی و ۳۸ هزار هکتار گندم دیم در شهرستان آوج سطوح کشت شده گندم  آبی و دیم در شهرستانهای استان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار