پرداخت 18 مورد تسهیلات برای تعمیرات خودروهای تاکسی و نوسازی ناوگان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: 18 مورد تسهیلات به منظور تعمیرات خودروهای تاکسی و نوسازی ناوگان در یک ماه گذشته به تاکسیرانان متقاضی پرداخت شده است.
کد خبر: ۲۹۶۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ 15 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین، عبدالعلی دربندی­زاده افزود: یکی از برنامه­های سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ارائه تسهیلات به تاکسیرانان برای تعمیرات خودروهای تاکسی و نوسازی ناوگان است.
وی عنوان کرد: در یک ماه گذشته نیز 18 مورد تسهیلات برای تعمیرات خودروهای تاکسی و نوسازی ناوگان به تاکسیرانان متقاضی پرداخت شده است.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با اشاره به شرایطی که برای پرداخت تسهیلات در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: خودرو باید از لحاظ فنی و ظاهری نیازمند تعمیر بوده و پیش فاکتورهایی که از مراکز تعمیرگاهی مورد تأیید سازمان صادر شده است به سازمان ارائه شود.
دربندی­زاده خاطرنشان کرد: سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین نیز با توجه به پیش فاکتورهایی که تاکسیرانان ارائه می دهند، تسهیلات لازم را برای تعمیر خودروهای تاکسی در اختیار تاکسیرانان قرار می­دهد.
وی یادآور شد: امیدواریم با پرداخت تسهیلات به تاکسیرانانی که خودروی آنان نیازمند تعمیر و نوسازی است، بتوانیم ناوگان تاکسیرانی را نوسازی کرده و از این طریق خدمات بهتری به شهروندان ارائه دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار