فرماندار آبیک خبر داد
فرماندار آبیک از تعیین و طرح 20 موضوع اولویت‌دار این شهرستان در سفر رئیس‌ جمهور به این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۲۹۷۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶ 17 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، علی رحمانی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در سفر قریب‌الوقوع رئیس‌ جمهور به استان قزوین 20 معضل اولویت‌دار شهرستان آبیک به استانداری قزوین ارائه شده تا در هیأت دولت مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: مقوله آب شرب شهر آبیک، انتقال آب از سد طالقان به قزوین و آبیک، پل‌‌های غیرهمسطح در آبیک و شهرک کاسپین، اتوبان، آلودگی نیروگاه شهید رجایی و سیمان، کشاورزی و آبیاری تحت فشار، دوبانده کردن اتوبان ـ زیاران ـ طالقان و تجهیز آتش‌نشانی آبیک به بالابر از مسائل و معضلات اولویت‌دار شهرستان آبیک برای سفر رئیس‌ جمهور است.

فرماندار آبیک ادامه داد: از دیگر معضلات قابل طرح برای سفر رئیس‌ جمهور موضوع حل اختلاف زمین‌های آستان قدس با زیاران، ادامه متروی ساوجبلاغ به آبیک، پارک جنگلی، جاده‌های روستایی و بهسازی جاده آبیک به قشلاق ـ خاکعلی و عبدل‌آباد است.

رحمانی در ادامه اضافه کرد: در سفر رئیس‌ جمهور سامانه‌ای در نظر گرفته شده که مردم می‌توانند در این سامانه درخواست‌های خود را ارسال کنند که کد رهگیری و شماره نامه به افراد داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پس از سخنرانی رئیس‌ جمهور در قزوین، معاونان یا نمایندگان ایشان و یا وزرا در شهرستان‌ها حضور یافته و در شورای اداری شرکت می‌کنند.

این مسؤول با اشاره به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی بیان کرد: در شورای تأمین شهرستان آبیک برای برقراری امنیت و مسائل انتظامی مدارس برنامه‌های خاص در نظر گرفته شده است.

فرماندار آبیک افزود: جشن عاطفه‌ها طی 10 شهریور ماه در سالن سمائیان شهر آبیک برگزار می‌شود که می‌طلبد مسؤولان در این جشن حضور پررنگی داشته باشند.

رحمانی افزود: از مسؤولان شهرستان آبیک درخواست می‌شود با توجه به گرامیداشت هفته دفاع مقدس و پروژه مهر نسبت به فضاسازی اقدام کرده و بر سر درب ادارات بنر یا پلاکارد نصب کنند.

وی ادامه داد: در نماز جمعه هفته دفاع مقدس شهر آبیک لازم است که مسؤولان ادارات حضور باشکوه داشته باشند

این مسؤول اضافه کرد: وجود اتباع خارجی و اشتغال آنان سبب شده فرصت اشتغال از جوانان کشور گرفته شود و آنان بهترین چاه‌کن‌ها و سنگ‌کاران شوند ولی جوانان خوش‌فکر ما بیکار بمانند.

فرماندار آبیک خاطرنشان کرد: جوانان می‌توانند با شرکت در کلاس‌های مراکز فنی و حرفه‌ای از مهارت لازم در رشته مورد علاقه خود بهره‌مند شده و بتوانند برای اشتغال اقدام کنند.

رحمانی با تأکید بر مساعدت مسؤولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان آبیک در سرشماری نفوس و مسکن  تصریح کرد: این موضوع همانند انتخابات از اهمیت خاصی برخوردار بوده و همت مسؤولان برای اجرای هرچه بهتر سرشماری نفوس و مسکن ضرورت دارد.

وی افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و مراجع عالیقدر عظام سرشماری از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و با توجه به نقش مهمی که در برنامه‌ریزی کشور دارد، لازم است همه مساعدت کنند.

این مسؤول با اشاره به فرارسیدن عید غدیر گفت: در این واقعه شک و شبهه‌ای وجود ندارد اما عده‌ای سبب شدند روند این واقعه به گونه‌ای پیش رود که در سقیفه نتیجه دیگری حاصل و حق امام علی‌(ع) ستانده شد.

فرماندار آبیک افزود: بسیاری از مشکلات امروز مسلمانان و تشتت آرا در جهان اسلام، نشأت گرفته از ماجرای سقیفه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار