استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: باید به ظرفیت منابع داخلی و نیروی‌ انسانی اتکا کرده و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را در کشور حاکم کنیم و تنها به فروش نفت تکیه نکنیم.
کد خبر: ۳۳۴۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶ 26 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فریدون همتی در جلسه شورای اداری شهر اقبالیه که عصر امروز در سالن جلسات شورای اسلامی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: مالیات و نفت منبع درآمد کشور بوده و این دو بر مسائل اقتصادی کشور تأثیرگذار است.

وی عنوان کرد: 85 درصد از بودجه کشور برای هزینه‌های جاری صرف می‌شود که اگر نتوانیم مدیریت کنیم موجب از بین رفتن منابع و نارضایتی مردم می‌شود.

استاندار قزوین افزود: بودجه‌های فرهنگی باید در این بخش هزینه شود به طوری که با تشکیل پایگاه‌های مردمی در مساجد و حسینیه‌ها و بهره‌مندی از ظرفیت جوانان در زمینه فرهنگی، معضل و مشکلات فرهنگی حل شده و از نفوذ و هجمه دشمن جلوگیری می‌شود.

همتی تصریح کرد: با شناسایی زیرساخت‌های شهر اقبالیه می‌توانیم حدودی از مشکلات این شهر را رفع کرده که از جمله فاضلاب شهری، تولید اشتغال، دامداری و آب کشاورزی از جمله این موارد است.

وی خاطرنشان کرد: باید کارگروه‌ در شهر اقبالیه تشکیل شود تا دستگاه‌های اجرایی از نزدیک با مشکلات شهر آشنا شوند و بتوانند در رفع این معضلات و مشکلات گام بردارند.

استاندار قزوین یادآور شد: باید به ظرفیت منابع داخلی و نیروی‌ انسانی اتکا کرده و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را در کشور حاکم کنیم و تنها به فروش نفت تکیه نکنیم و مسؤولان هم به تقویت و افزایش تولیدات داخلی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

همتی با اشاره به اتحاد شهرداری و شورای اسلامی شهر اقبالیه مطرح کرد: انسجام، اتحاد و همدلی که در بین شهردار و شورای اسلامی این شهر وجود دارد مثال‌زدنی است و همین امر موجب توسعه شهر اقبالیه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار