مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری قزوین از وجود 60 واحد صنعتی بحرانی در استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۳۴۱۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹ 11 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین حسین زکی زاده مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری قزوین در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که شب گذشته در سالن باغستان جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد اظهار کرد: با توجه به بررسی های صورت گرفته 60 واحد تولیدی دارای بحران در استان قزوین وجود دارد.
وی افزود: بیش از ۵۳۸۲ کارگر در این 60 واحد شاغل هستند که با توجه به شرایط با مشکلات عدیده‌ای درگیر هستند و باید برای آنها به دنبال راه حل مناسبی بود.
زکی زاده با اشاره به اینکه در 8 ماهه نخست سال بیش از 4 هزار نفر از کار تعدیل شده‌اند، ادامه داد: در این مدت 2 هزار نفر نیرو در استان قزوین بازنشسته شده اند.
وی از افزایش اشتغال به نسبت نیروهای تعدیل شده در استان قزوین نیز خبر داد و عنوان کرد: در طی 8 ماه نخست امسال ۸۱۳۴ نفر بیمه شده جدید در استان داشته ایم که می تواند به معنای اشتغال جدید محسوب شود.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری قزوین بیان کرد: نرخ تورم در استان قزوین و در فصل تابستان 11.6 درصد بوده که با توجه به نرخ 12.6 درصد که کشوری است شاهد هستیم استان قزوین نسبت به میانگین کشوری دارای شرایط بهتری است.
وی در پایان با بیان اینکه شاهد رشد هشت درصدی صادرات در استان قزوین هستیم، اضافه کرد: در هشت ماهه امسال بیش از ۲۶۵ میلیون دلار کالا از گمرک استان به خارج از کشور صادر شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار