مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده های سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: در هفت ماهه گذشته 117 میلیون 900 هزار دلار محصولات کشاورزی از استان به خارج از کشور صادر شده است .
کد خبر: ۳۴۱۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷ 11 December 2016
شهرام رحمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان محصول صادر شده بیش از 46 میلیون دلار از طریق گمرک استان قزوین و باقی نیز از سایر گمرکات کشور صاد شده است.
وی در ادامه با اشاره به تعهد صادرات 250 میلیون دلاری محصولات کشاورزی از استان قزوین به خارج از کشور در راستای اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد:با برنامه ریزی انجام شده در هفت ماهه گذشته تقریبا50 درصد از این تعهدات محقق شده است.
مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده های سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، عمده محصولات صادراتی استان را شامل تخم مرغ،مرغ،کشمش،پسته،محصولات لبنی و سایر محصولات صنایع غذایی عنوان کرد و گفت: بیشتر این محصولات به کشورهای همسایه، روسیه و اروپا صادر شده اند.
رحمانی در پایان اظهار امیدواری کرد، با شروع خرید کشمش و پسته از تولید کنندگان استان و صادرات این محصولات بتوان زمینه افزایش صادرات محصولات کشاورزی در استان طی سال جاری را فراهم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار