سرپرست معاونت عمرانی استانداری قزوین:
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهرها نیازمند تدبیر و ارائه راهکارهای مناسب برای حل این معضل است.
کد خبر: ۳۴۵۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰ 18 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از  ایرنا، علی فرخزاد در نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه شهری و روستایی شهرستان آبیک افزود: اگر راهکار مناسبی برای این موضوع از سوی مدیران شهری و دستگاه های متولی اندیشیده نشود، نمی توان به شکل مطلوب با این پدیده مقابله کرد.
وی اظهار کرد: ساخت و سازهای غیرمجاز آثار منفی اجتماعی و مشکلات خاص خود را در پی داشته و به حاشیه نشینی در شهرها دامن می زند.
فرخزاد بر حل مشکلات مسکن مهر آبیک نیز تاکید کرد و گفت: در حال حاضر از آبیک می توان به عنوان اولین شهرستانی که کار آن در حوزه مسکن مهر به اتمام رسیده است، نام برد.
این مسئول اظهار کرد: نیاز شهر خاکعلی به ادارات نیز باید از سوی فرمانداری به استانداری اعلام شود تا پس از بررسی های لازم در این خصوص اقدام شود.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: باید با کمک دستگاه های مربوطه شاهد رفع موانع پیش روی اجرای طرح های هادی روستایی در سطح روستاهای شهرستان آبیک باشیم.
در این نشست در خصوص اختلاف اراضی مربوط به اهالی روستای زیاران با آستان قدس رضوی، آسفالت راه های روستایی، خدمات دهی به مسکن مهر و اوقافی بودن زمین برخی از شهرهای آبیک بحث و گفت و گو شد.
شهرستان آبیک به مرکزیت آبیک در شرق استان قزوین قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار