فرمانده انتظامي شهرستان بوئين زهرا از انهدام باند سارقان سيم برق و کشف هفت فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد .
کد خبر: ۳۴۵۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱ 19 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سرهنگ "حسين عليان نژاد" افزود: در پي وقوع چندين فقره سرقت سريالي سيم برق هوايي از سطح حوزه استحفاظي اين شهرستان مراتب با تشکيل کارگروه ويژه موضوع در دستور كار ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.
اين مقام انتظامي ادامه داد: کارآگاهان پليس آگاهي اين شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتي ، وتحقيقات لازم و رصد شبانه روزي يکي از سارقان در استان البرز شناسايي و دستگير شد.
فرمانده انتظامي شهرستان بوئين زهرا افزود: با دستگيري يک سارق و انتقال به پليس آگاهي ، متهم در بازجويي فني ماموران به همدستي دو سارق ديگر در سرقت سيم برق هوايي در شهرستان بوئين زهرا  اعتراف کردند .
سرهنگ عليان نژادي  اضافه کرد: ماموران پس از شناسايي سارقان در يک عمليات غافلگيرانه دو سارق را در مخفيگاهشان در استان البرز دستگير و در بازجويي ماموران سارقان به انجام  هفت فقره سرقت سيم برق  و فروش آن به يک مالخر در کرج اعتراف و با شناسايي مالخر  ، وي نيز دستگير شد.
وي با اشاره به اينکه در اين رابطه چهار متهم با تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي وبا صدور قرار مناسب روانه زندان شدند از عموم مردم خواست : هر گونه موارد مشكوك و ورود افراد مظنون و غريبه را كه در سطح شهر پرسه مي زنند با تماس با تلفن 110 موارد را به پليس گزارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار