با هدف کسب آمادگی در شرایط بحرانی
مانور آتش‌نشانی و ایمنی با هدف کسب آمادگی در شرایط بحرانی نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی در شهر اقبالیه برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۵۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷ 19 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مانور آتش‌نشانی و ایمنی با هدف کسب آمادگی در شرایط بحرانی نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی ظهر امروز با حضور مسؤولان در کارخانه آسفالت شهرداری شهر اقبالیه برگزار شد.

در این مانور محمد پیری شهردار اقبالیه روحیه ایثارگری در مجموعه آتش‌نشانی را از نکات مهم این سازمان عنوان کرد و اظهار داشت: مجموعه آتش‌نشانی از مجموعه‌های پرزحمت و پردغدغه به شمار می‌رود و تنها یک شغل نبوده بلکه عشق به خدمت، زندگی و کمک به همنوعان است.

وی عنوان کرد: کار در آتش‌نشانی ایثارگرانه‌تر از هر کار ایثارگرانه‌ای است، چراکه همه انسان‌ها زندگی عادی خود را دارند در حالی که آتش‌نشانان به هنگام وقوع حادثه با گذشتن از همه آسایش خود وارد خطر می‌شوند.

شهردار اقبالیه بر لزوم آمادگی نیروهای آتش‌نشانی برای مواجهه با خطرات افزود: این آمادگی باید در همه جوانب از جمله جسمانی و تجهیزاتی باشد.

پیری تصریح کرد: به‌دلیل نقش آموزش در کارآمدی نیروهای ایمنی و آتش‌نشانی، شهرداری به این مهم توجه ویژه دارد.

در ادامه محمد گروسی مسؤول آتش‌نشانی شهر اقبالیه اظهار داشت: هدف از برگزاری این مانور ارتقاء آمادگی جسمانی و توان علمی آتش‌نشانان در برابر بروز حوادث مختلف است.

وی عنوان کرد: مانور آتش‌نشانی و ایمنی در سه مرحله امداد و نجات، اطفای حریق و آبرسانی به ساختمان‌های چند طبقه برگزار شد.

مسؤول آتش‌نشانی شهر اقبالیه با اشاره به اینکه نیروهای آتش‌نشانی شهرداری در تمام ساعات آماده خدمت به مردم بوده، افزود: از مردم تقاضا داریم در صورت وقوع حادثه در سریع‌ترین زمان ضمن تماس با شماره 125 نیروها را باخبر کنند تا بتوانیم شدت حوادث را کاهش دهیم.

گروسی با بیان خطرات این شغل یادآور شد: آتش‌نشانی شغلی مقدس است که در آن برای نجات مردم باید از جان خود گذشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار