مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی قزوین:
مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در راستای ساماندهی مددکاران و تسهیلگران، در سال جاری 236 کارت شناسایی تشهیلگران زن روستایی در این استان صادر شده است.
کد خبر: ۳۴۸۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ 24 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، فاطمه خمسه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: با توجه به موافقت دفتر امور زنان روستایی وعشایری معاونت ترویج وزارت جهاد کشاورزی درخصوص ساماندهی مددکاران و تسهیلگران به عنوان عاملان شبکه ترویج، در آذرماه سال جاری 236 کارت شناسایی برای  تسهیلگران زن روستایی استان قزوین صادر شد.

وی زمینه‌سازی و همکاری در انجام فعالیت‌های آموزشی – ترویجی با استفاده از امکانات محلی، همکاری با مراکز خدمات جهاد کشاورزی در شناسایی نیازهای آموزشی – ترویجی زنان روستایی و تسهیل ارتباط آنان با سایر عوامل شبکه ترویج را از وظایف تسهیلگران زن به عنوان پیشگامان اجرای الگوهای ترویجی برشمرد.

مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: تسهیلگران پس از انتخاب توسط زنان روستایی تحت آموزش‌های توانمندسازی (عمومی و تخصصی بخش کشاورزی ) قرار گرفته و به عنوان شبکه عاملان ترویج در سطح روستاهای این استان فعالیت‌های آموزشی – ترویجی انجام می‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار