رییس کمیسیون اصل نود
رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که هیچ یک از حساب‌های سپرده قوه قضائیه شخصی نبوده و فاقد مشکل قانونی است.
کد خبر: ۳۵۲۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 01 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی داود محمدی رییس کمیسیون اصل نود اظهار کرد: بعد از مسائلی که پیرامون حساب‌های سپرده قوه قضائیه به وجود آمد، جمعی از نمایندگان جلساتی را با رییس قوه قضائیه برگزار کردند و ریاست قوه قضائیه نیز تمام مدارک و مستندات مربوط را در اختیار نمایندگان قرار دادند.
وی افزود: به علاوه اینجانب شخصاً نیز تمام موارد مطروحه و فیش‌های ادعایی را از نزدیک ملاحظه و بررسی کردم و بدون استثناء تمامی حساب‌های سپرده مذکور به نام قوه قضائیه بوده تا حتی یک مورد هم به نام شخص سپرده‌گذاری نشده و در این میان هیچگونه حساب شخصی و یا واریز به حساب اشخاص مشاهده نشده است.
محمدی بیان کرد: بررسی‌های انجام شده مبین این است که این مسئله مسبوق به سابقه بوده و در زمان تصدی آیت‌الله هاشمی شاهرودی و تا حتی آیت‌الله یزدی نیز به همین منوال اقدام می‌شد و همه حساب‌ها به نام قوه قضائیه ثبت شده است و تمام هزینه‌ها به حساب قوه قضائیه واریز می‌شده است.
رییس کمیسیون اصل نود با بیان ضرورت دوری مسئولان و نمایندگان از بیان مطالب غیر مستند که موجب ایجاد تشویش اذهان عمومی می‌شود اظهار امیدواری کرد که اظهار نظرها و فعالیت تمامی دستگاه‌ها و نهادها موجب ایجاد آرامش در بین آحاد مختلف جامعه شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار