مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین:
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین با بیان اینکه آب مورد نياز كشت تابستانه شهر اقبالیه تأمین می‌شود، گفت: در راستای تحقق تولید پایدار، کشت تابستانه در این شهر اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۳۵۴۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲ 03 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، عباس آقاعلیخانی در جلسه بررسی مشکلات آب کشاورزی شهر اقبالیه که در سالن جلسات شورای اسلامی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: محصولات کشاورزی به عنوان برنامه کشت تابستانه پیش‌بینی شده‌ و امیدواریم با تأمین مناسب آب شاهد عملکرد مطلوبی از مزارع و باغات شهرستان قزوین باشیم.

وی با بیان اینکه آب مورد نیاز کشت تابستانه شهر اقبالیه تأمین می‌شود، عنوان کرد: در راستای تحقق تولید پایدار، کشت تابستانه در این شهر اجرایی می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین افزود: اصلاح الگوی کشت، توسعه سیستم‌های آبیاری تحت فشار، اجرای طرح‌های انتقال آب با استفاده از کانال‌های بتونی یا لوله‌های پلی‌اتیلن می‌تواند بقای کشاورزی شهر اقبالیه را تأمین کند.

آقاعلیخانی به استمرار در تأمین آب کشت تابستانه برای زمین‌های کشاورزی ابراز امیدواری کرد و یادآور شد: تلاش می‌شود در تابستان سال آینده از زمین‌های کشاورزی شهر اقبالیه محصولات کشاورزی با بهره‌وری بالایی برداشت شود.

وی خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی علاوه بر حفظ و ترویج استفاده بهینه از آب، با تغییر کاربری‌های اراضی کشاورزی نظارت کافی و جدی داشته و از هر‌گونه عمل غیر‌قانونی جلوگیری می‌کند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین تصریح کرد: اهمیت کار کشاورزی برای همه روشن است به طوری که به حیات و سلامت انسان‌ها مربوط می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار