امام جمعه اقبالیه:
امام جمعه شهر اقبالیه با بیان اینکه ایثار در زندگی یکی دیگر از راه‌های ماندگار شدن است، گفت: آتش‌نشانان با فداکاری در راه سلامتی مردم، نام خود را در تاریخ پهناور ایران ماندگار می‌کنند.
کد خبر: ۳۶۸۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸ 28 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام سیدمرتضی فاطمیان در مراسم گرامیداشت شهدای آتش‌نشان حادثه ساختمان پلاسکو که صبح امروز با حضور مسؤولان استانی و مردم شهر اقبالیه در مسجد توحید این شهر برگزار شد، اظهار داشت: در حادثه پلاسکو نشان داده شد افرادی حاضر به همکاری و جانفشانی برای سلامتی و نجات مردم و همنوعان خود هستند تا آرامش و آسایش را به آن‌ها هدیه کنند.

وی افزود: اهداف آتش‌نشانی حفاظت از سلامت افراد، جلوگیری از آسیب به اموال مردم، مقابله با آتش، سوانح و حوادث مختلف بوده و کار و اقدام آتش‌نشانان جز ارزشمندترین خدمات انسانی است.

امام جمعه شهر اقبالیه ادامه داد: افرادی که جان خود را برای نجات دیگری در خطر می‌اندازند ارزش و جایگاه بسیار بالایی در جامعه و در میان مردم دارند و آتش‌نشانان شهید به طور حتمی نزد خداوند متعال از یک جایگاه رفیعی برخوردار هستند.

فاطمیان با بیان اینکه ایثار در زندگی یکی دیگر از راه‌های ماندگار شدن است، تصریح کرد: آتش‌نشانان با فداکاری در راه سلامتی مردم، نام خود را در تاریخ پهناور ایران ماندگار می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: کار آتش‌نشانان فداکاری و نمونه خدمت به خلق است به‌ گونه‌ای که در کار آتش‌نشانان انگیزه، عشق به کار و فداکاری حرف نخست را می‌زند.

امام جمعه شهر اقبالیه با تحسین همبستگی و اتحاد تمام نیروهای امدادی و خدمات‌رسانی در مواقع بحرانی و حادثه‌های غیر‌منتظره یادآور شد: هماهنگی و همراهی که بین دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان کشور وجود دارد، مثال‌زدنی است.

فاطمیان مطرح کرد: شهدای آتش‌نشان برای نجات جان مردم از بهترین سرمایه خود گذشتند و برای همیشه در تاریخ جاودانه شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار