هشدار مدیرعامل شرکت گاز به مردم قزوین
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: با توجه به مصرف گسترده گاز از سوی هم‌استانی‌ها در 24 ساعت گذشته، این بازه زمانی یکی از پرمصرف‌ترین روزهای سال است که مصرف گاز آمار 15 میلیون و 159 هزار متر مربعی را به خود اختصاص می‌دهد.
کد خبر: ۳۷۶۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵ 13 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، اسماعیل مفردبوشهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به گزارش علمکرد شرکت گاز استان قزوین در بارندگی‌ها اظهار داشت: همزمان با آغاز بارش‌های جدید زمستانی، مشکلی در حوزه گاز‌رسانی سطح این استان وجود نداشته و در حال حاضر گازرسانی به مناطق مختلف به صورت مستمر ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به مصرف گسترده گاز از سوی هم‌استانی‌ها در 24 ساعت گذشته، این بازه زمانی یکی از پرمصرف‌ترین روزهای سال است که مصرف گاز آمار 15 میلیون و 159 هزار متر مربعی را به خود اختصاص می‌دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین ادامه داد: باتوجه به مصرف بالای گاز در 24 ساعت گذشته نیاز به صرفه‌جویی توسط مردم داریم تا بتوان از آن برای روزهای آینده هم استفاده کرد.

مفردبوشهری عنوان کرد: ناگفته نماند که در 24 ساعت گذشته، 4 میلیون متر مکعب به نیروگاه شهید رجایی استان قزوین گازرسانی شده است.

این مسؤول یادآور شد: تا به امروز گزارشی از مشکل گازرسانی به شرکت گاز استان قزوین ارائه نشده و اغلب گزارش‌ها به صورت موردی و محدود از طریق سامانه ارتباطی بوده 197 است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین تصریح کرد: بارش‌های جدید زمستانی از روز گذشته آغاز شده است و از هم‌استانی‌ها درخواست داریم تا در مصرف گاز صرفه‌جویی کرده و با الگوی درست و مناسب از آن بهره‌مند شوند.

مفردبوشهری با گذری بر اقدامات انجام شده شرکت گاز استان قزوین در دهه فجر سال جاری خاطر نشان کرد: 98 درصد از خانوارهای شهری و 79 درصد خانوارهای روستایی از گاز بهره‌مند هستند و طی دهه فجر هم پروژه‌هایی در مناطق مختلف استان افتتاح شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار