معاون عمرانی استانداری قزوین:
معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: اعتبارات دهیاری ها در سال جاری از محل ارزش افزوده در استان قزوین ۳۰ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۴۹۰۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ 07 September 2017
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، علی فرخزاد در کارگروه توسعه روستایی استان که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و بخشداران در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد از افزایش ۳۰ درصدی اعتبارات دهیاری ها از محل ارزش افزوده در سال جاری خبر داد.

فرخزاد تصریح کرد: امروزه نوع تقاضا و نیازمندیهای روستاها از مسائل عمرانی به سمت موضوعات زیست محیطی و خدماتی سوق پیدا کرده و همه مدیران موظف هستند در جهت ارتقای شاخص های زیست محیطی، اجتماعی و اقتصادی در روستاها تلاش کنند.

وی افزود: در سال جاری با افزایش ۳۰ درصدی اعتبارات دهیاری ها از محل ارزش افزوده در مقایسه با سال گذشته مواجه هستیم که نقش بسیار مهمی در عمران و آبادانی روستاها ایفا می کند.

معاون عمرانی استاندار قزوین از آغاز تغییر و جابجایی دهیاران در مناطق روستایی استان خبر داد و اظهار داشت: در آستانه تغییر و جابجایی دهیاران قرار داریم و با توجه به اینکه دهیاران نمایندگان عالی دولت در روستاها محسوب می شوند و نقش کلیدی در توسعه و تحولات روستایی دارند در انتخاب آنها از سوی بخشداران باید حداکثر دقت و حساسیت لازم صورت گیرد.

فرخ زاد در ادامه با اشاره به  تاکید مقام معظم رهبری درخصوص بازدید از مناطق روستایی و ملاقات مستقیم و چهره به چهره با مردم  بر سرکشی و برگزاری برنامه ملاقات مردمی از سوی مدیران تاکید کرد.

توجه به گردشگری روستایی، اجرای طرح های هادی روستایی، بهبود تردد و حمل و نقل در این مناطق، برنامه ریزی در جهت رونق اقتصادی و توسعه و حمایت از تشکل های مردمی از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه از سوی معاون عمرانی استاندار بر آن تاکید شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار