عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: همشهریان باید بدانند تاکنون شورای پنجم نقشی در اجرای این طرح نداشته و بدون بررسی در شورای پنجم دستور اجرای طرح بی.آر.تی داده شده است.
کد خبر: ۵۳۳۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 04 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محسن حق‌شناس در جلسه پارلمان محلی با اشاره به انتظارات شهروندان از شورای شهر تأکید کرد: مردم از شورا انتظار گره‌گشایی دارند و نباید با برنامه‌هایی که به توافق اکثریت اعضای شورا نرسیده است، مردم را به زحمت بیندازیم.

وی ادامه داد: همکاران اذعان دارند اجرای بی.آر.تی از مصوبات شورای ترافیک بوده که در شورای چهارم هم تأیید شده است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با لحاظ جمیع شرایط در نشست قبلی شورا با حوزه تخصصی که پیرامون موضوع دیگری بود، مقرر شده بود کیفیت اجرای طرح در شورای پنجم مورد بررسی مجدد قرار گیرد؛ شهروندان اجرای این را از چشم شورای پنجم می‌بینند.

حق‌شناس تصریح کرد: متأسفانه در حال حاضر با تغییراتی که در خیابان نوروزیان اتفاق افتاده، ترافیک بیشتری را نسبت به ماه گذشته مشاهده می‌کنیم که خود مسبب آن بوده‌ایم، حال برای حل این ترافیک، طرح بی.آر.تی را مطرح می‌کنیم.

این عضو شورا یادآور شد: طرحی در حال اجرا است که قطع به یقین امکان اجرای کامل آن وجود ندارد و با اجرای ناقص این طرح معلوم نیست چه از آب در می‌آید؛ دوستان ما در شهرداری نباید کاسه داغ‌تر از آش شوند و در اجرای آن پیش‌دستی کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: به هر حال انتظار این بود اجرای طرح بی.آر.تی با ارائه جزئیات آن در صحن شورا مطرح می‌شد و تا قبل از أخذ موافقت شورای پنجم، به تعویق می‌افتاد.

حق‌شناس اذعان کرد: همشهریان باید بدانند تاکنون شورای پنجم  نقشی در اجرای این طرح نداشته و بدون بررسی در شورای پنجم دستور اجرای طرح بی.آر.تی داده شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار