سخنگوی شورای شهر قزوين:
سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوين با خطاب به مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: آنچه که در آتش نشانی هزینه می‌شود در واقع بار مالی نیست بلکه هزینه رفاه کارکنان است.
کد خبر: ۵۳۳۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 04 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مهدیه‌سادات قافله‌باشی امروز در دیدار با مدیر عامل و مدیران ستادی سازمان آتش نشانی گفت: در این چند سال اخیر آتش‌نشانی قزوین چند بار در معرض دوربین ها قرار گرفت و به قول ما روزنامه نگار ها روی آنتن رفت که  یکی در رابطه با بحث افکن چاه بازار بود و دیگری انبار روغنی که آتش گرفت که باعث شد فعالیت ها و اخبار حوزه آتش‌نشانی منتشر شود.

وی با خطاب به مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین افزود: آنچه که در آتش نشانی هزینه می‌شود در واقع بار مالی نیست بلکه هزینه رفاه کارکنان است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین مطرح کرد: آتش نشانان را نباید با این نام خطاب کرد.. بلکه باید آنها را "ایثار نشان" نامید. طبقه بندی آتش نشان ها و بحث رفاه آنها و حتی خوابگاه هایی که دارند باید در شان یک آتش نشان باشد.

قافله‌باشی عنوان کرد: کسانی که در دل آتش می روند کسانی هستند حتماً باید رفاهشان تامین شود و این بحث بسیار مهمی است و باز هم تکرار میکنم نباید این موضوع را با نگاه افزایش بار مالی و هزینه دید.
 

این مسؤول تصریح کرد: من آن چیزی را که برای آتش نشانی هزینه می شود یک امنیت کامل برای کل شهروندان می دانم. لایحه بحث جانبازی و شهیدی باید  هرچه سریع تر  مورد بررسی قرار برگیرد. تجهیزات آتش نشانی را داشته باشیم تا بتوانیم خوابگاههای دوستان را با تسهیلات بیشتر در اختیارشان قرار بدهیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: من امیدوارم هیچ وقت حادثه های از جنس پلاسکو درقزوین اتفاق نیفتد اما هنگام‌ وقوع چنین اتفاقی هم شورا مسئول است هم سازمان آتش نشانی و همچنین تمام دوستانی که اینجا همکار ما هستند و مسئولیت دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار