رئیس کمیته بانوان و خانواده شورای شهر قزوین:
رئیس کمیته بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در تصمیم‌گیری‌ها باید به اولویت‌های بانوان به شکل ویژه نگاه کرد و در لیست خدمات و پیگیری‌ها باید تحقق مطالبات بانوان را در اولویت قرار دهیم.
کد خبر: ۵۳۴۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰ 05 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سیده‌منیره قوامی در نشست مشترک بانوان عضو شوراهای اسلامی شهر در استان ضمن گرامیداشت ولادت پیامبراکرم(ص) و تأکید بر رسالت خدمتگزاری پیامبران و اینکه نمایندگان مردم در شورا سعی دارند ادامه‌دهندگان راه آنان باشند، اظهار داشت: برپایی نشست مشترک بانوان عضو شوراهای شهر گام مؤثری برای تبادل نظر، همدلی و همراهی است تا تجربیات یکدیگر را به اشتراک بگذاریم و خدمت بیشتری به مردم داشته باشیم.

وی ادامه داد: اعضای شورا، نمایندگان تمام مردم هستند و نگاه آن‌ها در حل مشکلات مردان، کودکان، خانواده‌ها، سالخوردگان، آسیب‌مندان و تمام اقشار جامعه تعریف شده است، اما مسائل مربوط به بانوان را جدی‌تر دنبال و پیگیری می‌کنند.

رئیس کمیته بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: در تصمیم‌گیری‌ها باید به اولویت‌های بانوان به شکل ویژه نگاه کرد و در لیست خدمات و پیگیری‌ها باید تحقق مطالبات بانوان را در اولویت قرار دهیم.

قوامی تصریح کرد: تمام بانوانی که عضو شورا شدند، به دنبال برپایی چنین جلسه‌ای بودند که امروز به همت کمیته بانوان و خانواده شورای شهر قزوین شاهد تشکیل آن هستیم و باید تلاش در تداوم آن داشته باشیم.

این مسؤول مطرح کرد: به منظور پربار شدن جلسات، هدف و چشم‌انداز داشته باشیم و در گام بعدی ضمن تشکیل هیأت‌رئیسه، اساسنامه و ساختار برای خود تعریف کنیم.

گفتنی است در پایان جلسه از سوی رئیس کمیته بانوان پیشنهاد شد که نشست بعدی به موضوع مهم ورزش بانوان اختصاص داده شود که مورد استقبال قرار گرفت، در کنار این، یک نفر از اعضا می‌تواند در قبل از آغاز جلسه، صحبت‌ها و تأکیدات خود را در قالب نطق پیش از دستور ارائه دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار