رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین:
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: به مناسبت گرامیداشت روز شوراها و هفته سلامت، همایش ورزش صبحگاهی در قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۵۹۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷ 28 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،محمد درافشانی رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین با اعلام این خبر افزود: به مناسبت گرامیداشت روز شوراها و هفته سلامت برنامه های متعددی توسط این سازمان تدارک دیده شده که در ایام پیش رو اجرایی می شود.

 وی بیان کرد: یکی از این برنامه ها برگزاری همایش ورزش صبحگاهی است که یکشنبه نهم اردیبهشت ماه ساعت هفت صبح در بوستان مشاهیر قزوین برگزار می شود.

 رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین اضافه کرد: این همایش با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهری با شعار ورزش، سلامتی و تندرستی برگزار می شود و جوایز نفیسی هم به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.

 وی عنوان کرد: برنامه دیگری که به مناسبت گرامیداشت روز شوراها و هفته سلامت اجرا می شود، برنامه خانواده سالم، صبحانه سالم است که مکان برگزاری این برنامه هم بوستان ملت است که البته مقرر بود این برنامه یکشنبه نهم اردیبهشت ماه برگزار شود که به دلیل بارندگی امکان تغییر زمان و برگزاری این برنامه در روز دیگری وجود دارد.

به گفته درافشانی،این برنامه ها با هدف افزایش شور، نشاط و شادابی در بین همشهریان و ترویج زندگی سالم برگزار می شود که امیدواریم با برگزاری اینگونه برنامه ها گامی هرچند کوچک در راستای تحقق این مهم برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار