معاون بانک کشاورزی استان قزوین خبر داد
معاون بانک کشاورزی استان قزوین گفت: 71 طرح آبیاری نوین اراضی کشاورزی و باغی قزوین با 87 میلیارد ریال اعتبار در سال گذشته اجرا شده است.
کد خبر: ۱۱۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷ 14 October 2015
به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، اصغر حیدری در دهمین نشست ستاد بررسی طرح‌های آبیاری که بعد از ظهر امروز در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد در خصوص تلاش مسئولان بانک کشاورزی برای توسعه زیرساخت‌های آبیاری نوین و ارایه خدمات روزافزون به کشاورزان و باغداران با هدف گرایش بیشتر آن‌ها به این عرصه اظهار داشت: در سال گذشته 71 طرح راه‌اندازی آبیاری سیستم‌های آبیاری نوین در سطح اراضی باغی و کشاورزی این استان انجام شده است.

وی بیان کرد: برای اجرای طرح‌های آبیاری یاد شده 87 میلیارد ریال اعتبار صرف شده که تاکنون 4.73 درصد از این اعتبارات به صندوق ذخیره بانک کشاورزی بازگشته است.

معاون بانک کشاورزی استان قزوین ادامه داد: طرح‌های نوین آبیاری سال 1393 در محدوده‌ای به مساحت 704 هکتار از اراضی باغی و کشاورزی استان قزوین راه‌اندازی شده که رقم قابل توجهی است.

این مسئول افزود : توسعه سیستم‌های آبیاری نوین، یکی از نیازهای برجسته کشاورزی برای حفظ سفره‌های آب زیرزمینی و جلوگیری از هدررفت بیش از حد این ذخایر است که توجه روزافزون باغداران و کشاورزان را برای دستیابی به این امر می‌طلبد.

حیدری مطرح کرد: بانک کشاورزی نیز برای دستیابی به اهداف مورد نظر در زمینه سیستم‌های آبیاری نوین تلاش دارد اقدامات خود را به نحو مطلوب ادامه دهد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار