مسئول نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی قزوین گفت: با تشکیل کمیته‌های تخصصی زکات می‌توان در هر کمیته موضوعات و آسیب‌های این حوزه را مورد بررسی و تحقیق قرار داد و برای آن راه‌ حل پیدا کرد.
کد خبر: ۱۲۶۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 09 November 2015
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت‌الاسلام علی نعمتی‌الهی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای زکات که با حضور جمعی از مسئولان استان قزوین در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، اظهار داشت: از ظرفیت‌های هیئت‌های مذهبی قزوین در راستای اهمیت و جایگاه پرداخت زکات استفاده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین افزود: هیئت‌های مذهبی استان قزوین با توجه به سابقه مذهبی این شهر از اهمیت و جایگاه ویژه برخوردار است، بنابر این می‌توان از ظرفیت هیئت‌های مذهبی استفاده کرد این در حالی است که باید برای مبلغان نیز کارگاه‌های آموزشی اهمیت و جایگاه زکات برگزار شود تا بتوانند این جایگاه را به درستی در بین مردم تشریح کنند.

حجت‌الاسلام مجتبی قائد امینی، مشاور استاندار قزوین نیز در این مراسم با اشاره به این نکته که نباید استفاده از زکات را محدود به حوزه‌های عمرانی کرد، گفت: زکات جمع‌آوری شده در استان قزوین باید در تمام حوزه‌های اولویت‌دار هزینه شود و نباید آن را محدود به پروژه‌های عمرانی کرد.

حجت‌الاسلام محمود گروسی، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین نیز در این مراسم با اشاره به لزوم تشکیل کمیته‌های تخصصی زکات در استان قزوین خاطرنشان کرد: اگر کمیته‌های تخصصی زکات تشکیل شود می‌توان برنامه‌ریزی‌های دقیق و مناسب‌تری را در این حوزه تدوین کرد.

وی افزود: با تشکیل کمیته‌های تخصصی زکات می‌توان در هر کمیته موضوعات و آسیب‌های این حوزه را مورد بررسی و تحقیق قرار داده و برای آن راه‌حل پیدا کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار