توزیع شیر رایگان بین دانش آموزان استان قزوین روز چهارشنبه طی مراسمی با حضور نمایندگانی از استانداری، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل استاندارد استان بصورت نمادین در دبستان بشارت ناحیه یک برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۷۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶ 11 November 2015
به گزارش ایرنا معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم گفت: توزیع شیر رایگان از 16 آبان ماه در تمام مدارس استان آغاز شده است و تا پایان اسفند ماه سال جاری 50 نوبت به تعداد 11میلیون و پانصد هزار عدد شیر بین مدارس توزیع می شود.

مرتضی سمیعی افزود: 225 هزار دانش آموز جامعه هدف در استان قزوین مشمول این طرح هستند که در سال جاری شش میلیارد و 200 میلیون تومان برای خرید و توزیع شیر دانش آموزان استان در نظر گرفته شده است.

وی اظهارکرد: با سیاستگذاریهای وزارت آموزش و پرورش، امیدواریم تا پایان سال تحصیلی 95-94 حدود 70 نوبت شیر بین مدارس استان توزیع شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: این طرح در تمام مدارس ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه، مدارس استثنایی، مراکز زیر پوشش بهزیستی، خوابگاه های شبانه روزی و معلمان و عوامل این مدارس اجرا می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار