طی مراسمی و با حضور فریدون همتی استاندار قزوین، علی رحمانی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان آبیک معرفی و مشغول به کار شد/مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: در پی ورود سامانه بارشی به استان قزوین، بارش برف‌ و کولاک در راه‌های مواصلاتی قزوین پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۱۳۹۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶ 05 December 2015
با حضور استاندار قزوین
سرپرست جدید فرمانداری آبیک معرفی شد
طی مراسمی و با حضور فریدون همتی استاندار قزوین، علی رحمانی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان آبیک معرفی و مشغول به کار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، طی مراسمی و با حضور فریدون همتی استاندار قزوین و جمعی از مسئولان این استان و شهرستان آبیک علی رحمانی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان معرفی و مشغول به کار شد.

علی رحمانی که سکان‌داری سرپرستی فرمانداری شهرستان آبیک را بر عهده گرفته، در واقع پنجمین فرماندار این شهرستان محسوب می‌شود.

پیش از رحمانی، عبدالحسین داداشی از خطه گیلان چهارمین فرماندار شهرستان آبیک بوده که امروز جای خود را به علی رحمانی داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی رحمانی سرپرست 45 ساله فرمانداری آبیک دارای کارشناسی ارشد تاریخ اسلام است که از جمله سوابق وی می‌توان به ریاست آموزش و پرورش شال، بخشدار شال، معاونت اداری ومالی دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان، استاد دانشگاه‌های آزاد تاکستان و قزوین و استاد دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد.

وی که کارشناسی استانداری قزوین و ریاست بازرسی فرمانداری بوئین‌زهرا و نیز قائم مقامی دانشگاه غیرانتفاعی نیکان تاکستان در کارنامه کاری خود دارد، آشنایی نسبتاً خوبی به شهرستان آبیک دارد.

رحمانی عضو شورای سیاست‌گذاری دانشگاه‌های سما استان قزوین بوده که امروز نیز به عنوان سرپرست فرمانداری آبیک معرفی و مشغول به کار شده است.

در حکم استاندار قزوین خطاب به سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک منصوب می‌شوید.

امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد تعامل، نظارت و هماهنگی تمام نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشکری شهرستان و استان بهره‌گیری از استعداد و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد، توجه به توسعه پایدار شهرستان و جذب سرمایه‌گذار در حوزه‌های مختلف، در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی‌خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و اجرای برنامه‌های دولت تدبیر و امید در خدمت هرچه بیشتر به مردم شریف شهرستان آبیک موفق باشید.

گفتنی است، عبدالحسین داداشی فرماندار پیشین شهرستان آبیک پس از حدود سه سال سکان‌داری فرمانداری آبیک، کرسی فرمانداری شهرستان آبیک را به علی رحمانی سپرد.

لازم به ذکر است، پیش از انتصاب داداشی به عنوان فرماندار شهرستان آبیک، 119 روز فرمانداری این شهرستان با سرپرستی حمید بغدادی معاون فرماندار فعلی اداره می‌شده است.
***
مدیرکل هواشناسی استان قزوین در گفت‌وگو با تسنیم خبر داد
بارش برف و کولاک در راه‎های مواصلاتی قزوین
مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: در پی ورود سامانه بارشی به استان قزوین، بارش برف‌ و کولاک در راه‌های مواصلاتی قزوین پیش‌بینی شده است.

آرش بهار‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به این نکته که سامانه بارشی از فردا وارد قزوین می‌شود اظهار داشت: فردا و پس فردا سامانه بارشی وارد استان قزوین می‌شود که این سامانه بارشی برف را به همراه دارد.

وی با بیان این موضوع که احتمال کولاک در ارتفاعات استان قزوین وجود دارد، افزود: در پی این سامانه بارشی در دو روز آینده احتمال مه‌گرفتگی و کولاک در ارتفاعات استان قزوین وجود دارد این در حالی است که در دشت قزوین نیز وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین تصریح کرد: در چند روز گذشته دمای هوای استان قزوین با افت شدید دما بوده‌ایم تا جایی که در برخی نقاط استان قزوین دما هوا به 11 درجه زیر صفر رسیده است و در دشت قزوین نیز 7 درجه کاهش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: سامانه بارشی برف و کولاک از فردا در استان قزوین وارد و  ظهر دوشنبه از استان خارج می‌شود.

این در حالی است که راه‌های استان قزوین به دلیل قرار گرفتن در مسیر مواصلاتی کشور از اهمیت ویژه برخوردار است که بیشتر این راه‌ها در مسیرهای کوهستانی و ارتفاعات قرار دارد.
***
چهار میلیارد ریال سهام در بورس قزوین داد و ستد شد
سرپرست بورس اوراق بهادار استان قزوین گفت: امروز دو میلیون و 600 هزار سهم به ارزش چهار میلیارد ریال در این بورس مبادله شد.
عباس مراقی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: 47 درصد ارزش کل معاملات امروز این بورس به خرید و 53 درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت. 
وی اظهارکرد: شرکت های بانک ملت، بهمن دیزل و بانک تجارت به ترتیب بیشترین سهام و ارزش معاملاتی امروز این بورس را به خود اختصاص دادند. 
سرپرست بورس اوراق بهادار استان قزوین همچنین خاطرنشان کرد: شاخص کل بورس اوراق بهادار استان امروز با 27 واحد افزایش نسبت به روز گذشته معاملات به عدد 62 هزار و 577 واحد رسید.
بورس اوراق بهادار استان قزوین از سال 84 فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون دارای 20 کارگزاری فعال است.
***
عضو شورای اسلامی شهر قزوین :
نحوه صدور مجوز احداث اتاق‌های نگهبانی در دستور کار کمیسیون شهرسازی
عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: بحث و بررسی پیرامون نحوه صدور مجوز احداث اتاقهای نگهبانی در اراضی مشاعی و قولنامه ای قزوین در کمیسیون شهرسازی ادامه دارد تا طرحی تهیه شده و به تصویب شورای اسلامی شهر برسد.
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ حسین غیاثوند از بررسی طرح اعضای شورای اسلامی شهر در خصوص نحوه صدور مجوز ساخت اتاقهای نگهبانی در اراضی مشاعی و قولنامه ای در کمیسیون متبوع خود خبر داد و افزود: این موضوع طی چندین جلسه در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و در آخرین جلسه با حضور کارشناسان ذیربط نتایجی اخذ شد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین تصمیمات کمیسیون مأموریتی بود که به معاونت شهرسازی شهرداری محول گردید تا حداکثر دو هفته آینده با همکاری حوزه های حقوقی و املاک، طرح پیشنهادی خود را با لحاظ تمامی ضوابط حقوقی، بخشنامه ها و تجربیات سایر شهرها در این رابطه به کمیسیون ارائه نماید.

عضو هیأت رئیسه شورا افزود: در تهیه طرح پیشنهادی از تجربیات سایر مراکز استانها از قبیل تهران، زنجان، تبریز، سنندج، کرج و دیگر شهرها که سابقه طولانی تری در این بخش دارند، استفاده می شود.

این عضو شورا خاطرنشان کرد: همچنین به شهروندان اطلاع رسانی مناسب از مناطقی که به هیچ عنوان امکان صدور مجوز ساخت ندارند باید اعلام شود تا در جریان تصمیمات اخذ شده، قرار بگیرند.

وی در خاتمه برگزاری جلسه مشترک با نمایندگان امور اراضی، اداره کل راه و شهرسازی و دادگستری در جلسات آتی را که از پیشنهادات مطرح شده در جلسه به شمار می آمد را برای تصمیم گیری نهایی مهم می دانست که مورد توجه اعضای کمیسیون و دیگر میهمانان جلسه قرار گرفته است. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار