استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: حوزه علمیه قزوین جایگاه شاخصی دارد و حمایت از فعالیت های دینی این مرکز را دردستور کار خود قرار می دهیم.
کد خبر: ۱۴۵۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳ 16 December 2015
به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی ظهر سه‌شنبه در مراسم معارفه مدیر جدید حوزه علمیه قزوین که با حضور حجت‌الاسلام فرحانی معاون آموزش حوزه‌های علمیه کشور، آیت‌الله عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، طلاب و اساتید مدارس علمیه قزوین برگزار شد تصریح کرد: بررسی قدمت و پیشینه و تربیت علمای برجسته‌ای در حوزه علمیه قزوین نشان می‌دهد این مرکز جایگاه خاصی دارد و باید موردحمایت جدی قرار گیرد.

همتی خاطرنشان کرد: مدارس حوزه‌های علمیه که بزرگان علم و فقاهت را در خود پرورش داده جایگاه خاصی دارد و به همین دلیل دولت تدبیر و امید نیز توجه به مدارس علمیه را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده و ما نیز به‌عنوان نماینده دولت برای هرگونه همکاری و حمایت از حوزه آمادگی داریم.

استاندار قزوین تصریح کرد: رئیس‌جمهور هم از حوزه علمیه برخاسته‌اند و به همین دلیل نگاه دولت به حوزه‌ها حمایتی است و امیدواریم در استان هم بتوانیم با همدلی و همکاری با مسئولان حوزه علمیه و طلاب به رشد و توسعه و تعالی بیشتر مدارس علمیه استان کمک کنیم.



استاندار قزوین ضمن قدردانی از حجت‌الاسلام سید موسی ابراهیمی و تبریک به حجت‌الاسلام عباسی مدیر جدید حوزه علمیه قزوین گفت:حجت‌الاسلام ابراهیمی با بیش از 30 سال سابقه در حوزه علمیه منشأ خدمات ارزشمندی شدند که از این خدمات تقدیر می‌کنیم.

همتی ادامه داد: حجت‌الاسلام عباسی نیز پرورش‌یافته حوزه علمیه هستند که با همکاری وی می‌توانیم گام‌های خوبی در اعتلای امور دینی در استان برداریم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار