به مناسبت دهه فجر؛
مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین، از برگزاری ۱۷۰عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۷۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹ 02 February 2016
به کزارش تابناک از قزوین ، محمد مشهدی آقایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۸۰ عنوان برنامه در قالب رقابت های ورزشی و همچنین کارگاه های آموزشی، طرح های استعدادیابی، دوره های مربیگری و داوری در دهه فجر ورزش استان برگزار می شود.

وی افزود: در برنامه های دهه فجر امسال، علاوه بر رقابت ورزشکاران، کارکنان دولت هم با هم در رشته های ورزشی رقابت می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین یادآورشد: جامعه ورزشی استان همزمان با سراسر کشور ۱۵ بهمن با حضور در گلزار شهدا و غبار روبی مزار شهدا با آرمان های امام و انقلاب تجدید میثاقی دوباره می کنند و در ادامه به دیدار خانواده شهدا می روند.

مشهدی آقایی اظهارداشت: همایش سرطان در ورزش، اعتیاد و بازاریابی ورزشی از فعالیت هایی است که در ایام الله دهه فجر برای بالا بردن اطلاعات خانواده ورزش استان برگزار می شود.

وی بیان کرد: جشنواره های بازی های بومی و محلی، ورزش همگانی بانوان، گل های زندگی و ورزش کارکنان بانو از جمله اقدامات در بخش بانوان استان است که در دهه فجر با مشارکت بیش از یک هزار بانو اجرایی می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: برگزاری رقابت های فوتسال ثمن ها، کتابخوانی کارکنان دولت و دیدار با پیشکسوتان ورزش استان از دیگر اقدامات دهه فجر است که در سطح تمامی شهرستان ها انجام خواهد شد.

وی گفت: جامعه ورزش استان همچون سال های گذشته با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) همزمان با سراسر کشور با آرمان های بنیان گذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد و آخرین فعالیت جامعه ورزش استان حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهد بود که در این راهپیمایی جامعه ورزش از قهرمانان، پیشکسوتان و ورزشکاران با اتحاد حضور خواهند داشت و نظیر یک چنین برنامه هایی در شهرستان ها و هیئت های ورزشی سایر نقاط استان برگزار خواهد شد.

برچسب ها: مشهدی آقایی ، تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار