جانشین راهبردی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: حضور دو ساعتی هر ساله مردم در راهپیمایی 22 بهمن می‌تواند بیمه یک ساله انقلاب را رقم بزند.
کد خبر: ۱۷۷۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴ 08 February 2016

به گزارش تابناک از قزوین عباس برزگر ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به دستاوردهای انقلاب در جامعه کنونی اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب متعدد است که از موارد کلان آن می‌توان به شعار نخست انقلاب با عنوان استقلال آزادی جمهوری اسلامی اشاره کرد که پایه و اساس این نظام بود و با تلاش رزمندگان و امام و شهدا این مهم تحقق یافت.

وی دستاوردهای انقلاب را بی‌شمار عنوان کرد و افزود: از میان برداشتن خان و خان‌بازی‌هایی که در روستاها وجود داشت و برچیده شدن ظلم‌ و ستم‌هایی که در حق مظلومان می‌شد از جمله مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

جانشین راهبردی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین فعالیت‌های عمران و آبادی را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و عنوان کرد: سپاه صاحب‌الامر (عج) نیز به نوبه خود در تحقق این دستاوردها نقش داشته و همچنان برای پیشبرد اهداف انقلاب به فعالیت خود در حوزه‌های مختلف اعم از فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و سازندگی ادامه می‌دهد.

برزگر ابراهیمی با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اضافه کرد: حضور دو ساعتی هر ساله مردم در راهپیمایی 22 بهمن می‌تواند بیمه یک ساله انقلاب را رقم بزند و باید با این حضور حب و عشق خود را به این نظام نشان دهند و به دشمنان ثابت کنند که مردم ایران اسلامی همیشه در صحنه حضور دارند و اجازه دخالت به هیچ بیگانه‌ای را نمی‌دهند.

این مسئول با بیان اینکه سپاه صاحب‌الامر (عج) در حال حاضر در حوزه بسیج سازندگی بیش از 150 پروژه را به بهره‌برداری می‌رساند، خاطرنشان کرد: در اقتصاد مقاومتی و بخش معیشت، اشتغال، تولید نیز فعالیت‌های خود را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه دهه فجر از جمله برنامه‌هایی است که سپاه نقش پررنگی در اجرای برنامه‌های آن دارد، اضافه کرد: با توجه به اینکه این خدمات برای مردم صورت می‌گیرد از این رو سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین این اقدامات را وظایف ذاتی خود به شمار می‌آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار