امام جمعه قزوین گفت: در مجموعه شورای نگهبان نیروهای بسیار ارزشمند و مخلصی فعالیت می‌کنند و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که از این ظرفیت ارزشمند و بالا در تمام طول سال استفاده شود.
کد خبر: ۲۶۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳ 16 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر شنبه در دیدار اعضای شورای نگهبان استان قزوین اظهار کرد: بندگان فرهیخته خداوند کسانی هستند که از همه امکاناتی که در اختیار دارند برای اقامه نماز و دین استفاده می‌کنند و اقامه نماز غیر از نماز خواندن است.

وی تصریح کرد: اقامه کننده نماز کسی است که هیچگاه خطای فاحشی در زندگی انجام نمی‌دهد، در حالی که ممکن است انسانی نماز بخواند اما ظلم، دزدی و خطای دیگری نیز انجام دهد.

امام‌جمعه قزوین با تأکید بر اینکه اقامه نماز همان اقامه دین است، خاطرنشان کرد: باید تمام امکانات را به خدمت دین و مقابله با نفوذی‌های دشمن در بیاوریم تا اقامه نماز که همان اقامه دین است، محقق شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تهاجم فرهنگی را به عنوان مهمترین جنگ امروز معرفی و با بیان اینکه هر کسی که دل به دین ندارد و تظاهر به دین‌داری می‌کند، منافق است، یادآور شد: امروز منافقین ارزش‌های دینی را نشانه رفته‌اند و در پی از میان بردن آنها هستند و ضروری است با جدید در مقابله این فتنه ایستاد.

وی اذعان کرد: در جنگ فرهنگی ابتدا افکار کسانی که قرار است در مقابل هجمه دشمنان ایستادگی کنند، مورد هجوم قرار می‌گیرند و در نهایت برنامه‌های مخرب دشمنان توسط همان کسانی که قرار بود سربازان این جنگ باشند، اجرایی می‌شود.

آیت‌الله عابدینی با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت شورای نگهبان در تمام طول سال استفاده کرد و آن را خلاصه در انتخابات نکرد، افزود: در مجموعه شورای نگهبان نیروهای بسیار ارزشمند و مخلصی فعالیت می‌کنند و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که از این ظرفیت ارزشمند در تمام طول سال استفاده کرد.

حجت‌الاسلام‌ علی قابل، رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان قزوین هم در این دیدار گزارشی از اقدامات انجام شده در سال گذشته و برنامه‌های سال جاری ارائه کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار