استاندار قزوین گفت: در اراضی کشاورزی استان قزوین باید سالی حداقل 35 هزار هکتار آبیاری مدرن صورت گیرد که این مسائل باید مدام مطرح شده تا ملکه ذهن مسؤولان و مردم شود و در این راستا رسانه‌ها نیز از ما این مسائل را مطالبه کنند.
کد خبر: ۲۶۲۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷ 19 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فریدون همتی در نشست با شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه کشاورزی که صبح امروز در سالن جلسات مجموعه باغستان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تمام مسئولان از استاندار تا کارشناس در دوره برنامه‌ای که برای رفع مشکلات کشاورزی در نظر گرفته شده است را به عنوان دوره دفاع مقدس و در سنگر تولید اقتصاد مقاومتی و خودکفایی به آن نگاه کنند.

وی ادامه داد: بنابراین همه ما باید از نگاه، وقت و کار اداری بیرون آمده و لباس رزم بپوشیم و با همت و تلاش شبانه‌روزی گام‌های بزرگی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی یکی پس از دیگری برداریم.

استاندار قزوین یادآور شد: با همت و تلاش می‌توانیم چهره استان قزوین را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی دگرگون کنیم و یکایک مسؤولان هر کجا که بروند سرافرازانه گردن راست کرده و در راستای این تحقق به خود ببالند.

همتی مطرح کرد: در جهاد اقتصاد مقاومتی مسؤولان دیروز جهادگران سنگرساز بی‌سنگر بودند که امروز نیز با تعامل و همت زمینه‌ای فراهم می‌شود تا کارآفرینان بخش خصوصی و مردم به تولید داخل کشور روی آورده و درآمد اقتصادی کشور و اشتغال بالا رود.

وی تصریح کرد: مسؤولان سنگرسازانی هستند بی‌آنکه سنگری برای خود در نظر گرفته باشند ما در این جلسه با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم گام‌های بزرگی را تعریف کرده‌ایم که امید است در سال جاری و سال‌های آتی برداشته شود.

استاندار قزوین عنوان کرد: در اراضی کشاورزی استان قزوین باید سالی 35 هزار هکتار حداقل آبیاری مدرن صورت گیرد که این مسائل باید مدام مطرح شده تا ملکه ذهن مسؤولان و مردم شود و در این راستا رسانه‌ها نیز از ما این مسائل را مطالبه کنند.

همتی بیان کرد: رسانه‌ها در دوره‌های مختلف سه ماه باید از استاندار قزوین از جهاد کشاورزی و دیگر مسؤولان روند اجرایی آبیاری مدرن در استان قزوین را جویا شوند که هدف‌گذاری‌های انجام شده به کجا رسیده است.

وی ادامه داد: امیدواریم با تعامل و همکاری مسوولان استان قزوین بتوانیم تا پایان سال جاری نتایج تمام این هدف‌گذاری‌ها را در بیاوریم و در این راستا یک جشن بگیریم؛ جشن رسیدن به هدف‌هایی که تمام مسؤولان در حوزه جهاد کشاورزی همیاری کرده‌اند.

استاندار قزوین گفت: تحقق اهداف بخش کشاورزی با اراده قوی که در مسؤولان وجود دارد، شدنی است که اگر در مسیر راه از مسؤولی انتقاد می‌کنیم آن انتقاد و تذکر لازم است با هدفی طراحی شود تا طبق جدول زمان‌بندی شده به این اهداف برسیم.

همتی خاطرنشان کرد: اگر جایی عقب ماندیم این وظیفه تمام مسؤولان است که با انتقاد و گله‌مندی همگان اظهار نگرانی کرده تا دوباره به خود آمده و راه را دوباره پیدا کنیم تا به هدف اصلی برسیم.

گفتنی است در این نشست مسؤولان استان قزوین در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گزارش‌های خود را ارائه داده و بحث و تبادل نظر کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار