فرماندار آبیک گفت: ردیف‌های کاری و استخدامی بیمارستان دولتی شهدای این شهرستان در حال انجام است.
کد خبر: ۲۶۵۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴ 24 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به قنل از خبرگزاری فارس از آبیک، علی رحمانی صبح امروز در آستانه گرامیداشت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در تهران به امامت آیت‌الله طالقانی در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک که در دفتر امام جمعه شهر آبیک برگزار شد، اظهار کرد: تمام برنامه‌هایی که امام خمینی(ره) پس از انقلاب اسلامی احیا کردند، نشأت گرفته از روح والای ایشان، تحصیل در مکتب رسول‌الله(ص) و روح مقدس نبی‌اکرم(ص) است.

وی افزود: امام خمینی(ره) بستر مناسبی را برای احیای نماز جمعه در نظام اسلامی فراهم کرد و امروز شاهد برکات آن در جامعه هستیم.

فرماندار آبیک با بیان اینکه دشمنان آن قدر به اهمیت نماز جمعه پی برده‌اند که سعی می‌کنند نسل نوجوان و جوان را از مسیر نماز جمعه دور کنند خاطرنشان کرد: می‌طلبد مسؤولان برای ترغیب و تشویق قشرهای مختلف جامعه، تدابیر لازم را بیاندیشند.

رحمانی بیان کرد: مسؤولان آموزش و پرورش و مؤسسات آموزش عالی شهرستان آبیک در ترغیب نوجوانان و جوانان به نماز جمعه وظیفه خطیری بر عهده دارند که باید برای تحقق این مهم نقش بسزایی ایفا کنند.

فرماندار آبیک عنوان کرد: با برنامه‌ریزی و تدبیر مناسب می‌توان در سوق دادن مخاطبان مختلف به سمت نماز جمعه گام برداشت.

رحمانی با اشاره به این فرمایش امام خمینی(ره) که نماز جمعه در رأس همه امور است، ادامه داد: در راستای رشد و توسعه فرهنگی جامعه و تحقق منویات امام خمینی(ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری همه مسؤولان باید گام‌های مؤثری بردارند.

وی خاطرنشان کرد: برای راه‌اندازی بیمارستان شهدای آبیک ردیف‌های کاری و استخدامی در حال انجام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار