نماینده ولی‌ فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه با آیت‌الله عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۲۷۴۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶ 09 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی صبح امروز در دیدار نماینده ولی‌ فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه و مدیرکل جدید اوقاف استان قزوین اظهار کرد: باید واقعیت‌ها با گزارش‌ها و آمارها منطبق باشد تا بتوانیم بر مبنای آمار و گزارش‌های صحیح و واقعی تصمیم‌گیری درستی داشته باشیم و در نهایت دغدغه‌های رهبری را محقق نماییم.

وی تصریح کرد: باید در همه زمینه‌ها جدی باشیم و برای رسیدن به جایگاه واقعی با تکیه بر وحدت توحیدی و چنگ زدن به ریسمان الهی در مسیر تحقق اهداف نظام و رهبری قرار بگیریم و ضروری است همه مسئولان هم به این معنا توجه جدی داشته و به آن عمل کنند.

حجت‌الاسلام‌ علی محمدی نماینده ولی‌ فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه نیز در این دیدار با بیان اینکه باید با نگاه مهندسی شده به موضع وقف نگاه کنیم، اظهار کرد: اگر دغدغه‌های رهبری را در هر حوزه‌ای مورد توجه قرار دهیم، به پیشرفت و توسعه می‌رسیم.

وی توجه به مشکلات اقتصادی که یکی از دغدغه‌های جدی رهبری است را ضروری عنوان کرد و گفت: باید با روحیه انقلابی، ولایی و فداکاری در راستای حل مشکلات کشور حرکت کنیم تا منویات رهبری محقق شده و مشکلات اقتصادی و مشکلات دیگر کشور برطرف شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار