فرماندار آبیک یکی از اصول اساسی ستاد صیانت از حقوق شهروندی را بحث تکریم ارباب رجوع دانست و گفت: اینکه ما هر خدمتی را انجام دهیم نتیجه آن به خود ما بازمی گردد یعنی در صورت داشتن عزمی راسخ در جهت رفع مشکلات مردم، نتیجه مثبت این عمل در نهایت به خود ما باز خواهد گشت.
کد خبر: ۲۸۰۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵ 18 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین،علی رحمانی در دومین جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی آبیک برگزار شد، افزود: این شهرستان در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و عفاف رتبه نخست را در بین شهرستان های استان کسب کرده است.
وی با اشاره به رعایت صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب در سطح دستگاه های اجرایی شهرستان، یادآور شد: این موضوع همواره مورد تاکید مقام عالی استان نیز بوده است.
فرماندار آبیک اضافه کرد: مدیران دستگاه ها باید همیشه در برخورد با مشکلات مردم صبور و باگذشت باشند و تنها درصدد رفع معضلات و دغدغه های آنان گام بردارند.
به گفته رحمانی، همه آحاد جامعه از جمله اقشار ضعیف و آسیب پذیر، افراد تخت پوشش دستگاه های حمایتی، بانوان و جوانان باید مورد تکریم دستگاه های اجرایی شهرستان قرار بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار