مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین:
مدیر کل نوسازی مدارس استان قزوین با اشاره افتتاح ۱۰ واحد آموزشی در هفته دولت بین کرد: تا آغاز سال تحصیلی جدید ۲۰ واحد آموزشی نوساز به دانش آموزان تحویل می شود.
کد خبر: ۲۸۳۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳ 23 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، عسگرعلی جوان بخت دوشنبه شب در شورای آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: سال تحصیلی جدید سالی پرشور برای دانش آموزان در مدارس جدید خواهد بود.

جوان بخت تصریح کرد:۲۰ واحد آموزشی جدید با اعتبار ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با مساحت ۱۶ هزار متر مربع برای سال تحصیلی جدید آماده خدمت رسانی به دانش آموزان است.

وی با اشاره به ۴۰ مدرسه نیمه ساز در قزوین عنوان کرد: در حاضر ۴۰ مدرسه نیمه ساخته در استان قزوین وجود دارد که برای ساخت آن به بیش از ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیز داریم ک علاوه بر کمک خیرین نیازمند همراهی مسئولین هستیم.

مدیر کل نوسازی مدارس استان قزوین بیان کرد: بیش از ۳۰ درصد از هزینه های مدرسه سازی در قزوین از کمک های خیرین تامین می شود ولی باز هم اعتبارات برای انجام پروژه های کلان کافی نیست.

جوان بخت تصریح کرد: در حال حاضر تنها درخواست ما تخصیص به موقع اعتبارات است چرا ک هدف ما در پروژه مهر تحویل زودهنگام مدارس در آغاز سال تحصیلی است و تخصیص اعتبارات در ۶ ماه دوم سال مشکلات زیادی را در رسیدن به این هدف ایجاد می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار