فرماندار آبیک از ارائه لیستی از کمک به 22 روستا به معاون اول رئیس جمهور خبر داد و گفت: قول مساعد برای کمک به روستاها أخذ شده است.
کد خبر: ۲۸۶۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵ 28 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، علی رحمانی صبح امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمران روستایی بخش بشاریات شهرستان آبیک اظهار کرد: گرچه دولت یازدهم با کمبود بودجه و منابع مواجه است ولی بیشترین اقدامات در روستاها صورت گرفته است.

وی افزود: ارائه خدمات به روستاها به برکت نظام و امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده است.

فرماندار آبیک ادامه داد: مردم روستاها، مردمی مذهبی، دین‌مدار و ولایتمدار هستند که مسؤولان مخلص، مرید و نوکر مردم بوده و می‌طلبد در راستای خدمت به مردم روستاها گام‌های مؤثری بردارند.

رحمانی اضافه کرد: مردم قدرشناس نظام و زحمات مسؤولان بوده و پشتیبان نظام و رهبری هستند و مسؤولان با ارائه خدمات از حضور همیشه در صحنه مردم قدردانی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: از طرح‌های مهم اجرا شده و در حال اجرای شهرستان آبیک، اجرای طرح نهضت آسفالت در روستاها و شهرهای این شهرستان است.

این مسؤول بیان کرد: امنیت موجود در کشور و افتتاح پروژه‌های مختلف طی هفته دولت به برکت نظام و رهبری است.

فرماندار آبیک افزود: منتی بر مردم روستاها وجود ندارد و با مدیریت مطلوب مسؤولان بخش بشاریات در خدمت‌رسانی به روستاها گام‌هایی برداشته شده و تا حدی به قول‌ها جامه عمل پوشانده شده است.

رحمانی ادامه داد: گرچه با سوء‌مدیریت‌ها، با کمبود مواجه شده‌ایم ولی با برنامه‌ریزی و مدیریت عاقلانه دولت تدبیر و امید زیر لوای رهبری اقدامات خوبی در روستاها رقم خورده است.

وی اضافه کرد: در سفر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به استان قزوین و شهرستان آبیک لیستی از کمک به 22 روستای دارای مشکل و نیازمند بخش بشاریات و مرکزی شهرستان آبیک ارائه شده که قول مساعد برای کمک به روستاها أخذ شده است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: با تلاش در راستای عمران و آبادانی، توانسته‌ایم کمی از روند میزان مهاجرت روستائیان به شهرها جلوگیری کنیم.

فرماندار آبیک اذعان کرد: در برخی روستاها به دلیل ارائه خدمات، مهاجرت معکوس وجود داشته است و اعتقاد داریم صفا، دلگرمی و خونگرمی باید در روستاها باقی بماند.

رحمانی افزود: اقدامات صورت گرفته در بخش بشاریات شهرستان آبیک از سوی بخشدار این بخش و دهیاران رضایت‌بخش است.

وی توصیه امام خمینی(ره) خدمات‌رسانی به روستاها است که از سوی دولت تدبیر و امید به تأسی از فرمایش امام راحل و مقام معظم رهبری در روستاها اقدامات خوبی انجام شده است.

فرماندار آبیک ادامه داد: نگاه ویژه مسؤولان به عمران و آبادانی روستاها بیانگر تفکر روستایی و توجه مسؤولان در راستای خدمت‌رسانی به مردم روستاها است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار